Yaoi, aneb dokud nepoznáte nesuďte..

No, tak co napsat. Pro mě jako nadšenou yaoistku je těžké vysvětlit tohle nezasvěceným "nováčkům". Ale no tak, pokusím se.

Yaoi = vztah mezi dvěma kluky, který narozdíl od shounen-ai musí obsahovat sex

Chápu, že se to některým může zdát nechutné, nepřirozené. Já to tak taky měla, ale pak jsem narazila na povídku s touhle tématikou. Ze začátku mi to přišlo nechutné, že o tomhle někdo píše povídky. Ale postupně jsem v tom našla tu krásu a zamilovala jsem si to. Teď jsem na tom závislá a každý den si procházím pár oblíbených odkazů a doufám, že přibude další příběh. Smutný, veselý, na tom nezáleží, důležité je to, že se ti dva (většinou) milují. Nezáleží na tom jestli jsou to dva kluci, nebo někdo jiný...
Nemůžu chtít, aby to všichni chápali, ale můžu doufat v to, že se o to aspoň pokusí a nebudou je hned odsuzovat. Není správné odsuzovat někoho, aniž by jsme se ho pokusili poznat.
A tak prosím všechny, kteří tohle odsuzují. Zkuste si představit sami sebe v jejich kůži, jak by vám bylo, kdyby vás všichni bez důvodu nenáviděli ...

Komentáře

  1. já jsem asi zatím v té první fázi, nevadí mi to, ale nevydržím na to koukat. Yaoistky ale vůbec neodsuzuju, baví me se s nimi o yaoi bavit. Mluvit o tom mi nevadí, číst jakžtakž, ale některé obrázky jsou na mě moc silné.
    Pěkný článek a já doufám, žes nováčky poučila (včetně mě) a přinutila neyaoisty, aby to neodsuzovali

    OdpovědětVymazat
  2. Prajem ti veselé prežitie Vianočných sviatkov a šťastný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že to máme stejné...vím jaké to je. Taky jsem měla ten první začátek ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně děkuju za komentáře, nečekala jsem, že by nějaké přibyli.
    Siwa: V to doufám, že lidi taky budou jednat bez těch hloupých předsudků.MišeL Stone: Tobě taky krásné svátky a Nový rok.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)