Pořád žiju :D

Ano, pořád žiju a hlásím se do služby.
Takže na začátku se chci hrozně omluvit, že jsem tu zas týden nebyla... tenhle týden byl docela hektickej. Samozřejmě jsem všechno nechala málem na poslední chvíli, takže jsem slohovku, projekt i ten čtenářák dělala noc před dnem odevzdání...K tomu se z dvou písemek stalo pět, z toho jedna neohlášená ( ta nedopadla zrovna nejlíip :D ).
No a dál, jak jsem psala minule tak mám rozepsanej dílek SM, tak by během pár dní mohl přibýt.
Tak jinak hrozně moc, moc děkuju za vaší trpělivost. Vydržte to se mnou ještě aspoň do dubna, pak už budu mít od školy na chvíli pokoj.

                                                                                              Vaše zničená Quesa

Komentáře

  1. ďakuejm moc :) ... aj za tu opravu ...hned to bežim opraviť ( tušila som že to nebude celkom dobre )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)