Smrt..co to vlastně je ?

Takže naposlední chvilku ještě přidávám k téma týdne.. :D



Téma týdne je posmrtný život, dlouho jsem nad tím přemýšlela, co vlastně napsat. Nikdo o tom vlastně nic neví. Nikdo neví co je po smrti.
Takže, co je to posmrtný život ? Co nás čeká po smrti ? Peklo ? Nebe ? Reinkarnace (znovuzrození) ? Nic ?
Kdo ví ? Tenhle článek by mohl být plný takových otázek.
Takže se na ně asi vykašlu. Přemýšlela jsem co bych chtěla já, aby mě čekalo po smrti. Bojím se vlastně smrti ? V zamyšlení nad touhle otázkou, jsem se zděsila, že se vlastně ani nebojím vlastní smrti. Ne, není to přece tak hrozné. Víc se bojím smrti ostatních. Koukat se jak všichni mí blízcí umírají a já s tím nemůžu nic udělat. To mě děsí. Ale tohle téma není o smrti, ale o posmrtným životě, takže si to trochu rozeberem. :D
Nic, no to by byla docela nuda, nemyslíte ? Takže nic jsem okamžitě vyškrtla.
Potom reinkarnace, to není zase tak špatný nápad. Člověk by začínal znova a s novými možnostmi. Ale co by na to řekl sebevrah ? Byl by nadšený, že vlastně pořád žije ? Spousta lidí sebevrahy opovrhuje. Ale proč ? Co když má ten člověk opravdu dobrý důvod, proč zemřít ? Líbilo by se mu znova žít? Zabil by se znova? A zase se dostáváme do kruhu otázek.. :D
No a pak je tu nebe a peklo. Nebe je to dobré a peklo je to zlé. Staré známé, ale přece jenom v peklu je teplo, takže má aspoň pár výhod. Potkáme se svými známými, se svojí rodinou. No to není zas tak hrozná představa, ne?
Přemýšlela jsem a přemýšlela, až jsem došla k názoru. Nemá cenu se zabývat tím, co nás čeká po smrti. Teď bychom měli hlavně žít. A pak, až se bude blížit naše smrt, náš odchod, potom bude čas o tomhle přemýšlet. Nevím jak vy, ale já se nechám překvapit. Překvapit tím, co na mě čeká po smrti. Kdo ví? Třeba nakonec ani žádná smrt není, možná je to jenom odchod někam jinam, na nějaké neznámé místo ...

Komentáře

  1. Proč tvrdíte, že nikdo o smrti a posmrtném životě nic neví? Zážitky lidí se smrtí, vědecké výzkumy, které proběhly jsou nic? Co je dobrým důvodem zemřít? Opravdu bych chtěla znát odpovědi na tyhle moje otázky, které jsem po přečtení Vašeho článku položila.

    OdpovědětVymazat
  2. ani vědecké výzkumy nedokazují nic o tom že by někdo věděl jistě co existuje a já si tě přidala do žebříčku článků na téma sice se můj žebříček nevyrovná tomu na blogu, ale budeš tam, vlastně už tam jsi a taky se nebojím smrti bála se taky stejný důvod co ty, a ještě bojim o sourozence a Lady ale rodiče mi už vzala i když nemám zase tolik let, vzala si je bohužel mám o tom i své 3. články na toto téma a té Evě odpověz, proč teda všechny vědecké výzkumy si trochu oponujou a nejsou stoprocentně vzané v potaz A PROČ JE TOLIK VERZÍ? caps lock a né jedna dokázaná? každej věří té své prostě to se mi líbí vyvracet někomu v to čemu věří když sama neví a vcědět nikdy stejně nebude moc pěkně napsané a promiň půl hvězdičky mi uteklo ale to se mi stává často měly být plné!

    OdpovědětVymazat
  3. Eva2 : Samozřejmě, že existují výzkumy. Žijí lidé, kteří byli chvíli po smrti, ale každý tvrdí něco jiného. Někdo tvrdí to a někdo ono, ale nikdo z nich nebyl mrtvý, jako že úplně mrtvý. Nevěřím moc podobným výzkumům a věcem. Kdo mi zaručí, že si ze mě jenom nechce někdo udělat srandu? Ale nechci ti brát tvůj názor.
    Dobrý důvod zemřít ? Teď bych asi měla odpovědět, že nic není dost dobrý důvod. Ale co když tam na nás něco čeká? Potom? Po smrti? Co když na nás na všechny tam čeká nějaký úděl ? Nikdo nemůže přesně vědět, co ho čeká po smrti, dokud neumře.Labanda : Ach, je mi hrozně líto tvých rodičů. Můj táta měl taky blízko ke smrti, tak aspoň částečně vím, jak hrozné to je . Ohromně si cením zařazení do tvého žebříčku. Vlastně jsem ani nečekala, že by se to někomu líbilo .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)