Děkuji,...

Ano, děkuji... za co? Čtěte dál :D
Dnes jsem jako obvykle dělala rychlou prohlídku blogu, víc poslední dobou nestíhám a docela jsem se sekla na údaji, že jsem měla včera na blogu 19 lidí. Vím není to moc, ale na tomhle blogu se jinak v moji nepřítomnosti vyskytují tak 2 až 3 lidi a to do toho ještě musíte započítat mě, takže...
Je to prostě moc, další údaj, 12 lidí četlo moje téma týdne. Ještě víc divný, teď se většinou čte nové téma týdne, smysl života. A proto jsem tak trochu naivně, ze srandy otevřela žebříček doporučených článků a můj úsměv mi zamrzl. Byl tam, můj článek, mezi 11 doporučenými články.
Nechápavě jsem na to pár minut koukala a pak koukla na počet článků. Ještě teď moc nechápu jak jsem ze 750 článků mohla objevit mezi 11 doporučenými.
A tak děkuji, nevím komu, jestli čtenářům nebo jestli člověku, který mě doporučil. Tak prostě...Děkuji všem.

Vaše nadšená Quesa
Možná ještě přidám písničku, soundtrack k pohádce Na vlásku :

I see the light ( Mandy Moore & Zachary Levi )


Komentáře