Tak opět já.. :D

Jak říká nadpis, opět jsem to já. Zase jsem se pár dnech odhodlala napsat. Ale jenom krátce, protože mi za chvilku začíná Lara Croft. Tu si přece nemůžu nechat ujít :D
Dnes bylo pololetní volno a já jako správná holka vyrazila na nákupy a rozšířila svůj šatník :D
No, jinak vysvědčení dopadlo skoro úžasně. Nejsem šprtka, v podstatě se učím jenom na písemky, ale když si to učitelé myslí, tak já jim to vyvracet nebudu, že?? :)
No takže samý jedničky ( jak jinak :D ) a jedna dvojka, no ty šutry v přírodopise mi prostě nejdou. Což znamená, že střední školu mám minimálně jednu jistou. Sice ne přesně tu, kterou bych chtěla, ale je to moje záchranný lano, kdyby se mi nepovedly příjímačky na gympl. Takže mám úžasnou náladu a od rána si zpívám .. :D
No a dál taky přidám nějakou písničku :

Úžasná píseň a překrásný obraz. Nedokážu si ani představit, jak je člověku v její situaci. V jedné ruce drží odjištění granát, v druhé pojistku, na ní míří několik pistolí, ale ona je stejně rozhodnutá, že jim nedá to co po ní chtějí. Obdivuju jí.
Její autor, Marek Okon, o zákulisí obrázku řekl: "Příběh za tím je prostý. Ta dívka má něco, co oni chtějí. Ale ona neustoupí, nedá jim to - ať to stojí cokoliv."
...Podívejte se jí do tváře. Do těch očí. Zdá se mi jako by brečela. Nedivím se jí, vždyť i obloha nad tím brečí.

Komentáře