Tentokrát mám omluvu...

Ano, ano, tentokrát mám omluvu. Nebyla jsem tu jen tak pro nic za nic. Už od pondělka umírám v postýlce. Ale bohužel ne jako všichni ostatní s chřipkou. Ne, já musela chytit neštovice.
No, není mi dobře... je mi příšerně. Jenom jsem se chtěla stavit, aby jste mě mohli litovat. Takže když se tu objeví litující komentáře, vadit mi to nebude :DD
No tak tím se s vámi, aspoň tak na dva dny než se seberu, loučím.

Vaše na neštovice umírající Quesa

No, ale nejsem na tom tak blbě abych nepřidala písničku :D. Je to písnička napsaná k olympijským hrám před dvěma roky v Číně. Trošku střelená, ale svým způsobem krásná. Bohužel jsou u ní jenom anglické titulky, ale kdybyste poprosili, byla bych ochotná přeložit to a hodit vám pod to český překlad. Samozřejmě, aspoň až se mi přestanou motat písmenka na klávesnici :D

Komentáře

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)