Ty nadpisy mě zničej :D

Takže zase já a dřív než za dva dny nebo za týden. Divíte se co? :D
No jo, prostě se mně po vás v tý posteli stejská :D
Takže jako první chci poděkovat BVilain za její jedinej komentář, za kterej jsem jí hrozně vděčná :D
Dále děkuju Luelle-chan za pochválení SM. Přece jenom když mi moje oblíbená autorka pochválí příběh mám chuť lítat nadšením :D
Tak co dál. Asi teď něco bude přibývat častějc, protože už bude půlrok ve škole docela v klidu, takže doufám, že žádné týdnové a víc dlouhé přestávky nebudou :D
Dnes bych ještě chtěla přidat jeden obrázek, co jsem kreslila včera, ale předem upozorňuju, že je trošku morbidní...ale opravdu jenom trošičku. Nejspíš tam, ale hodim omezení, no uvidíme.
A teď vím, že to asi bude trapný, ale musim se podělit o jednu perličku, na kterou jsem v úterý narazila v jendý knížce.

"Ninjové jsou zbabělci co se okolo plíží ve svých černých pyžamech a do svých obětí bodají otrávené šipky. Nemají žádnou čest, mohli by se před tím bodnutím aspoň ukázat, aby člověk věděl, kdo ho přepadl."

Vím, trochu trapný, ale já se z toho asi pět minut smála, přece jenom tady je to vytržený z kontextu...

Takže zatím
Quesa

P.S: Dnes překvapivě bez písničky :D

Komentáře