Hmm... tak já nevim třeba.. Jsem zpátky ??


Takže ano jsem zpátky :D
A pořád nechodim do školy :D Neštovice už sice nemám, ale mezitím jsem chytla chřipku... takže si to doma vyloženě užívám :D Ale představa kolik se toho budu muset doučit a dopsat je trošku děsivá, takže příští týden hupky dupky do pekla jménem škola... do té doby si budu užívat svobody :D
Moc se omlouvám, že jsem se neozvala dřív, no nenapadalo mě nic inteligentního, co bych vám mohla napsat ( netvrdím, že se to nějak změnilo :D )
No a původně jsem se taky chtěla zúčastnit soutěže, co pořádá Fragment. Hledá nové talenty, takže lidé tam mohli posílat své povídky a 5 vítězných povídek vyjde v knize. No nakonec to ztroskotalo na tom, že nemám MS Word ale Open Office. A protože v pravidlech je přímo psaný Word, tak to byl trochu problém. A pak taky nápad nepřicházel a přišel až moc pozdě. No sice bych měla ještě hodinu a něco do uzávěrky a mohla bych ještě něco sesmolit, ale nevim nevim.
Tak se aspoň můžete těšit, že vám sem někdy v blízké době hodím svojí soutěžní povídku, kterou jsem nestihla odeslat :D
Hmm, co dál. Už jste viděli nové TT (Téma týdne) ? Protože já jsem z něj nadšená.. pravděpodobně na to i něco napíšu, ale ještě nevím co..no uvidíme.
No, tak nakonec asi ještě písničku :D Já vim, pěkně vás zásobuju co ? Takže opět korejská, tentokrát od skupiny Super Junior, ale v klipu tancují DBSK. Je to takovej sestřih.



Takže s tím se loučí
Vaše stále nemocná Quesa

Komentáře