Já vím, zanedbávám vás.. :D

Nj, nestíhám. Ono čekat, že po třech týdnech se vrátím do školy a nebudu muset nic dopisovat a nic se doučovat, je dost naivní :D
Jinak jsem vám chtěla připomenout stránku: souteznipovidky.blog.cz . Zítra tam budu přidávat první povídky. Jinak už tam najdete mojí povídku Hru a ještě jednu povídku od Karolíny. Doporučuju se tam zítra stavit.
Tak dál asi nic.
Quesa
DBSK - Bolero


Tohle video mi vhání slzy do očí. Když si uvědomím, že se rozpadli jenom kvůli blbýmu vydavatelství ( nebo co to je)....
Záznam z jednoho z jejich posledních koncertů. Z Tokia. V Japonsku. Tolik let dřeli, naučili se japonsky, jen proto, aby se v Japonsku prosadili. A když se jim to povede, tak se chvilku potom rozpadnou. Když si uvědomím, že se rozpadli na dvě skupiny, co se sebou teďka vlstně soupeří. Je mi hrozně.
Na tomhle koncertu je vidět jak milujou zpěv, ale hlavně to, že můžou zpívat spolu. A asi proto mi tak vadí, že je nějaká blbá společnost roztrhla....

Komentáře

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)