Prosím, neukamenujte mě...

Ano, já vím a moc se omlouvám. Mám za týden přijímačky na střední, tak jsem ležela v učebnicích matiky, abych aspoň něco z toho uměla :D (No, nepomohlo to :D )
Takže ještě jednou se omlouvám.
A to jsem vám ještě neříkala o té olympiádě, co? Byla jsem 7. z 29. a v okresním kole... to je úspěch :D
No, ale nejvíc se mi líbilo, když se mě potom učitelka přišla "nenápadně" zeptat, jestli nehodlám spáchat sebevraždu. Myslím, že to pochopila z pohledu, kterým jsem se na ní podívala. (Pozn. pohled ve stylu "Děláte si ze mě srandu?!?")
Zrovná já budu páchat sebevraždu...když se ani nepíchnu špendlíkem do prstu :D - Kdo nechápe: ODKAZ
Dále bych vám chtěla doporučit jeden seriál korejské produkce, Oh! My school . Je o tom, že celebrity (zpěváci, herci..) plní ve skupinách různé úkoly.
ODKAZ na jednu z lepších epizod - v korejštině s anglickými titulky
A díky tomuhle jsem objevila novou K-pop skupinu...BEAST. A přiznám se, že jsem naprosto zamilovala do Yoseoba :D
Takže si nemůžu pomoct a přidám pár jejich písniček :
Breath

Mystery - tahle mi tady už asi hodinku hraje :D

V Breath je Yoseob ten, co zpívá refrény a ty úžasný dlouhý tóny, když ostatní tancují v dešti.
V Mystery to byl ještě bloňdák, takže ho nepřehlídnete :D

Vaše ze zkoušek vynervovaná a po uši zamilovaná
Quesa

Komentáře