Vzali mě...nevzali mě..?!?

Ano, asi tímto směrem se ubírají moje myšlenky. Do večera by se měly na stránkách školy objevit výsledky přijímaček a já jsem z toho opravdu na prášky.
Vzali mě...nevzali mě...?!?...problikne na web školy...nic...
Nejhorší na tom je, že moc dobře vím, že se mi zkouška z matiky nepovedla, ale doufám, že mě stejně vezmou.
...opět překlikne na web školy...a zase nic...
No zítra mě čekají ještě jedny zkoušky, na další gympl s humanitním zaměřením ( v podstatě jazykovým). Opravdu se mi líbí obor na tomhle gymplu, ale bylo by to složitý dojíždění, takže to pro mě není tak důležitý.
...rychle překlikne na web školy...nic...
No, tak už radši rychle pryč od tohohle témata.
Objevila jsem novou písničku :D
Tentokrát ne K-pop. Je to Selena Gomez....divné, co? :D
...mrkne na web...nic...
Přesněji je to písnička Ghost of you :

...při hledání písničky opět proklikne na web školy...a opět nic...
Tahle písnička mě opravdu zaujala, jak melodíií, tak textem, který jsem si zamilovala.
...zabloudí na web školy...jako vždy...nic...
To je asi tak všechno, takže se s vámi loučím, pak se sem ještě stavím, abych vám řekla výsledky, ale to až tak nějak během týdne.
Tak zatím.

Vaše Quesa
...opět proklikne na web...v očekávání, že zase nic nepřibylo, se pohledem zarazí na nově přidaném článku...

Komentáře