Ahoj, ahoj, AHOJ !! :D

Já vím, ale mám úžasnou náladu..ani nevím od kdy..asi od té chvilky kdy jsem se stihla na písemku z dějáku naučit během hodiny angličtiny.
Hodiny angličtiny, to je téma samo o sobě :D
Třída je většinou rozdělená na pár skupinek, ve kterých se vždycky všichni baví o něčem jiném.
V zadních dvou lavicích vždy sedí 5 kluků, kteří celou dobu mají puštěné nějaké rádio, písničky... člověk se teď zeptá : "A učitelce to nevadí? " Odpověď zní: "Ano, vadí, ale nic s tim nenadělá a navíc už si zvykla..." ...a celou dobu se tlemí věcem o kterých, věřte mi, nechcete vědět :D
Zbytek třídy se většinou rozdělí na skupiny po dvou nebo třech a buď o nich není vůbec slyšet a baví se mezi sebou, nebo se smějí a křičí na celou třídu. :D
Jediný, kdo učitelku poslouchá je spolužák, génius celý školy, který je ale na angličtinu naprostý poleno a občas já, když se opravdu nudím nebo je zajímavý téma. Ale většinou to dopadá tak, že spím na lavici :D
Koho by bavilo poslouchat vysvětlování věcí, který už pár let chápe, že ? :D
No, a pak po třídě lítají různý papírky, jídlo a všechno možný i nemožný ... myslím, že po ní někdo hodil i nakouslým jablkem :D
...No, není to náhodou šikana učitele? :D
No, to jsem nějak odběhla :D
Prostě jsem se tří stránkovou látku naučila během půl hodinky na konci, když se všichni mořili nad písemkou, kterou já jsem měla po čtvrt hodině odevzdanou :D
A to víte, když to pak napíšete, jak nejlíp to jde a napíšete to líp, než holka která se to celý včerejšek šprtala a uměla to jako básničku, to potěší :D
..ehm, taky vám přijde, že jsem se nějak rozepsala? :D
Ani nevím, co mě to chytlo, prostě jsem začala psát a nemohla si pomoct :D
Takže už radši budu pomalinku končit, za půl hodinky mám sraz s kamarádem na Pentě :D
Vaše Quesa
BEAST - Beautiful

Zase je to samý smajlík...budu s tím muset něco udělat :D

Komentáře

  1. No, abych pravdu řekla máte hodiny ájiny taky velmi zajímaví. mi taky mamé tak praštěný hodiny.
    ale to odbočuju. Na blogu jsem dala nějaký obrázky ohledně desingu koukni se

    OdpovědětVymazat
  2. To je jedno, může bejt ale jak to uděláš taký to bude...takže je mi to fuk, klidně se přizpůsobim....a kdy by to tak bylo hotový?já nespěchám...

    OdpovědětVymazat
  3. Asi takhle nějak bych to pojal :o)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)