Blog.cz už mě začíná pěkně štvát!

Ano, už mě to docela štve.
Minulý týden zmizely všechny obrázky, tento týden nejde žádný přidat...Možná by u blog.cz místo toho aby měnili design nastavení profilu, mohli radši podívat na tyhlety "výpadky"
No, nic radši toho stěžování nechám.
Jo a to jsem vám říkala, že miluju Naruta? Ne?... No tak teď už to víte :D
Viděli jste už Naruto film 7 - Ztracená věž ? Já to viděla včera a byla jsem nadšená :D
Rozhodně doporučuji :D
Jinak mě tak během koukání na ten film napadlo, že bych k tomu možná- tohle slovo si zvýrazněte...Ne? Tak já vám ho zvýrazním- možná mohla přidat recenzi nebo něco takovýho.
Ani nevím, jak mě to napadlo, ale pravděpodobně to nebude vypadat jako normální recenze :D
Dneska bych sem ještě mohla hodit tu recenzi...uvidíme...
Vaše Quesa
Naruto - Sadness and Sorrow.....(moje oblíbená část : 2:05 )
Úžasná písnička...
Smutná, ale úžasná..

Komentáře