Děkuju :D

Opravdu moc děkuju za tu návštěvnost :D
37 lidí a 232 zobrazení stránek :D
Já vím, někomu se to může zdát málo, ale já jsem z toho naprosto nadšená :D
Ale já moc, moc DĚKUJU !! :D
...vážně bych měla stěma smajlíkama přestat, nebo je aspoň změnit :)
Dál, to hodnocení k Narutovi mám už rozepsané, jsem asi tak v půlce :)
Pořád platí to, že bych během víkendu chtěla dopsat další kapitolku SM.
Na EG si budete muset chvíli počkat, protože nemám absolutní ponětí, co dál :)
Nejhorší na tom je, ža já už skoro slovo do slova vím jak bude konec, ale nemám ponětí, co psát dál :)
No dál, Mucíík*, rozjela novou akci :)
Pokud máte blog, dejte si něj tenhle obrázek, napište ať si ho dávají na blog i ostatní a uvidíme, jak se to uchytí :)
Jen tak mimochodem je daný i v menu, pod mojí klikačkou :)
Vaše Quesa
Lemonade Mouth - Determinate

Z Disney filmu Lemonade Mouth. Koukala jsem na něj včera a doporučuji ke shlédnutí :)

P.S: Ti noví smajlíci jsou otravní, vrátím se k těm starým :D

Komentáře

  1. Jo děkuju že jsi mě i uvedla. Nezdá se mi to málo, já taky nemám moc návštěv ale stačí mi to.,A jinak, umíš klikačky?
    Já vim sem hrozná! Ale potřebovala bych jednu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)