Kozakov Challenge 2011 :D

Opět další článek :D
Ne, nebojte, nejsem nemocná.. prostě jsem si nemohla pomoct :D
Kozakov Challenge..co to vlastně je?
Je to závod longboardistů sjíždějících z kopce Kozákova, který je v Českém Ráji.
Letos tu bude opět jeden ze světových závodů :D Koukala jsem na seznam účastníků a našla jsem jen jednoho z Česka a ten navíc je původně Kanadaň!!! :D
A proč je o tenhle závod zájem zrovna v Česku?
Máme jednu jednu z nejrychlejších tratí na světě...takže pokud budete mít možnost určitě přijeďte.
Já to od nás nemám nějak extra daleko, takže jsme tam s mamčou zajeli a bylo to naprosto úžasný.
Super atmosféra, nadšení fanoušci, k tomu lidé, co to tam obstarávají, kterým pořád něco nevychází.
A samozřejmě, jako vždy největší nadšení bylo, když se nějaký chudák rozmlátil, že? :D
Takže pokud máte zájem určitě přijeďtě :D
Já už teď zpracovávám mamku, abychom tam zase jeli :D
A to se ty závody konají až 20.-23. července :D


Komentáře

  1. Jo možná že tam zajedeme, máme kousek bábinku
    A jinak, už mi to jde, moc děkuju za desing je krásnej a až udělam nový menu, budeš tam mít odkaz, ikdyž na můj blog nikdo nechodí

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)