Naruto film 7 - The Lost Tower -- Moje hodnocení

Takže jak jsem slibovala :D
Obsahuje SPOILER !!



O čem film je:
Naruto je přidělen na misi chytit Mukadeho, sledují ho až k zříceninám města Rouran. Mukadeho cíl je osvobodit mocnou sílu, dračí tep, v troskách a nakonec se mu to podaří. Jeho, Naruta a kapitána Yamata pohltí světlo, které zpusobil výbuch z dračího tepu, a všechny to pošle to minulosti. Když se Naruto probudí v ještě stojícím Rouranu, přijde do kontaktu se Čtvrtým Hokagem. Naruto a královna Rouranu spolu budou muset objevit pravdu o městě a ne všechno je takové, jaké se zdá.

Trailer:
Klady:
Divák si užije spoustu bojových scén, objeví spoustu nových jutsu a ve filmu se objeví i nová zbraň, čakrový meč.
Člověk se u filmu opravdu nenudí. Každý film je nový a i tento obsahoval nový nápad. Líbil se mi i samotný námět filmu. Opravdu nechápu, jak je může pořád napadat něco nového, ale přesto takhle úžasného.
Co se mi hodně líbilo, že se konečně mohl Naruto blíž poznat se svým otcem. Dokonce mu i ke konci došlo, že to je jeho otec :D
K tomu se mi ohromně líbila celá ta záležitost s loutkami nahrazujícími občany.
I samotnou princeznu jsem si po chvíli oblíbila.
I konec se mi líbil, nemluvím o té části kdy Sakura mlátí chudáka Naruta-kun :D
Narutův meč v rukách Sářiny dcery, záblesky vzpomínek, hrdina ze snu...japonci si s tím prostě úžasně pohráli :D
Hezčí by samozřejmě bylo, kdyby se tam objevila sama Sára a všem se vrátili vzpomínky, ale no tak nic no :D

Zápory:
Jak jsem zmiňovala už předtím, ve filmu je spousta bojových scén a jediná jutsu, které Naruto zná je stínový klon, Rasengan a Fuuton Rasen Shuriken. Není to trochu málo? Ostatní se tam předvadí s několika technikami a Naruto jen s těmihle. Po čase to začne trochu unavovat.
Vždyť Narutovi je už sedmnáct, neměl by toho umět trochu víc? Copak ho třeba Čtvrtý během filmu nemohl naučit nějaké důležité jutsu? Stejně jim nakonec vymažou ty vzpomínky, takže by si to Naruto nepamatoval a nezpůsobil by rozruch v budoucnosti.
Navíc i když mají autoři pořád originální nápady, není už trochu ohrané, že vždycky nepřítele zabije nějakým vylepšeným Rasenganem? Bylo to tak ve všech sedmi filmech...
V jednu chvíli tam Naruto bojuje jak šílený s Mukadem. Kde jsou ostatní? Když nikdo jiný, tak aspoň Čtvrtý, který se tam za chvilku objeví úplně v pořádku? Zvlášť když on měl Mukadeho zaměstnávat?
Dál, Narutovi je už sedmnáct a občas mi ta jeho naivita přijde opravdu přehnaná, ale to může být jenom můj názor, přece jenom patří to k jeho postavě.
Opravdu nejsem Sakuřiným odpůrcem, ale když vidím, jak Naruta pořád mlátí, mám chuť ji zavraždit. Navíc je jí taky sedmnáct, neměla by se chovat aspoň trochu jinak než pětiletá holka? Ale opět patří to k její postavě, takže budu muset přetrpět jak chudáka Naruta-kun mlátí.

Celkový dojem:
I když se zdá, že má víc záporů než kladů, rozhodně doporučuju shlédnout.
Film diváka úplně pohltí a ke konci i začne povzbuzovat hrdiny.
Příklad : "Bože, co bulíš. Prostě tam bodni tu kudlu. Tu kudlu!! Copak jsi úplně blbá?? No, tuhle kudlu...No konečně tě to napadlo!!!"
Celý film mě bavil až na pár momentů, ale tak je to už všech filmů.
Má ode mě 9 bodů z 10 :D

Komentáře

  1. Abych pravdu řekla, nějak mně to nenadýchává...ale každý je jiný....
    a jinak, jak se vede?   

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)