Proč?

Říkají, že jsem krutá...vždy jim odpovím: "Svět je krutý, já se pouze přizpůsobila."

...Ano, jak už z tohohle vyznívá nemám dnes úplně úsměvnou náladu :(
Ani nevím od kdy, úplně jistě ještě o páté hodině ve škole jsem se smála s kamarádkou učitelce..
Možná to sluníčko jí ze mě vytáhlo...nebo je na mě 9 hodin ve škole prostě moc...
..nebo je tím, že jsem se dnes byla fotit na občanku a podávala jsem žádost o ní.
Já vím, naprostá prkotina, ale díky tomu jsem si uvědomila, jak blízko už mám k dospělosti, a že já nechci být dospělá!!
Proč ten čas tak rychle utíká?!? :(
Chci být zase ta malá holčička, kterou vždycky zajímalo jenom to, jestli si bude ve školce hrát s kostičkami nebo s panenkami.
A čím starší jsem, tím víc si uvědomuji, že jí už nikdy nebudu... :(
A to mi neskutečně vadí :(
Hned bych měnila s nějakým pětiletým prckem..
A ještě víc mě ničí to, že za měsíc skončím na základce...moje nejlepší kamarádka odejde do Prahy a já zůstanu v tom našem zapadákově sama :(
Samozřejmě, že se se všemi ještě uvidím, ale už to nebude ono, víte?
...můj vlastní článek mě dojme, no to se mi ještě nestalo.. :D
Jsem na tom už asi vážně špatně :D
No a je fakt, že mi v té náladě dosti pomáhají smutné, ne-li přímo až vydeptané písničky od BEAST ..
Radši už půjdu, nebo se tady nad tím článkem opravdu rozbrečím :D
Vaše Quesa
BEAST - The Day That Rain Comes
..úžasná písnička...text je nádherný a člověka donutí se vcítit...Yoseob jí zpívá srdcem a určitě není jediný...

Komentáře