100 o mě

Tohle jsem našla u Luell-chan na K-pop blogu a zalíbilo se mi to :D

Update: 11.července 2013 - kurzívou :)


100 o mě ♥
1. Jméno: ..tajné :P
2. Přezdívky: Quesa, (Katrine, Katrine Holmes, Danaime Kioko)- už nepoužívám
3. Narozeniny: 31.3.
4. Místo narození: ..opět tajné :D
5. Znak zvěrokruhu: beran
6. Pohlaví: žena
7. Třída: devítka na základce, v budoucnu prvák na gymplu
- třeťák na gymplu :)
8. Škola: základka
- všeobecný gympl
9. Funkce: studentka
10. Město: ....
11. Celé nick jméno: Quesa
12. Barva vlasů: tmavě hnědá
13. Délka vlasů: před nedávnem ostříhané po lopatky, ale nechám si je zase narůst :D
...- narostly...následně byly ostříhané po ramena a teď jsou tak po ty lopatky a pořád nechtějí dorůst :D
14. Barva očí: tmavě hnědé
15. Hlavní rys: netuším :D
16. Výška: 160 cm ...jsem prcek :)
- bohužel pořád trvá :D
17. Jizvy: koleno, pravý bok
18. Brýle: nenosím
- bejvávalo :D teď jsem na dálku slepá, takže občasně nosím brýle na dálku :D
19. Piercing: nikdy :D
20. Tetování: možná v budoucnu
21. Pravák nebo levák: pravák
- ačkoliv překvapeně zjišťuji, že jsem v některých věcech obouruká :D
.
MOJE POPRVÉ
22. Můj první nejlepší přítel: Martinka :D
24. První sport, kterému jsem se věnovala: ehm..vybíjená :D
- měním :D Pravděpodobně to byly buď lyže, nebo bruslení na ledu - nepamatuju se :D
25. První domácí zvíře: pes
26. První dovolená: Krkonoše
27. První koncert: ehm, ještě žádný? :D
28. První láska: utekl mi :D
.
OBLÍBENÉ
29. Film: Harry Potter, Piráti z Karibiku, je jich hodně :D
30. TV pořad: Oh my school, Chuck
- Running Man - miluju ten pořad :D
31. Barvy: všechny až na sladkou růžovou :D
- červená, odstíny modré - spíš tmavší, perleťová, slonovinová,...
32. Rapper: no asi ten z BEAST...DooJoon
- Taecyeon (2PM)
33. Skupina: BEAST, DBSK, MBLAQ, F.T.Island, Super Junior...ehm je jich hodně? :D
-TVXQ, SuJu, SHINee, 2PM, FTI, BtoB, BAP, BEAST, MBLAQ, SNSD, f(x), Miss A....pořád jich je hodně :D
34. Písnička: Rascal Flatts - What hurst the most...tahle písnička má hodně důležité místo v mém srdci..
- jednu oblíbenou nemám...pořád měním podle nálady :D
35. Přítel/kyně: Kačenka :D
- Karolínka :D + Karolínka č. 2
36. Sladkost: čokoláda
- bohužel pořád trvá :D ...ona se na mě vždycky tak dívá :D
37. Sport: tanec?
- sport? Co to slovo znamená? :D Ne, v zimě bruslím, v létě plavu :D
38. Restaurace: radši domácí jídlo :D
- čínská restaurace...mňamí :D
39. Oblečení: to, co se mi líbí, nemám vyhraněný styl
- pořád trvá, ale hrozně si vybírám :D
40. Obchod: Vietnamci :D
- CCC - ty boty tam jsou úplně BOŽÍ!!! :D
41. Předmět ve škole: angličtina
+ anglická a francouzská konverzace
42. Zvíře: černý panter, sokol, vlk
43. Knížka: fantasy, dobrodružné...
+ scifi, detektivky a taky hodně HP fanfic
44. Časopis: časáky moc nemusím
45. Boty: na podpatku :D ..ty opravdu miluju, mám doma takový malý botníček, plný krásných vysokých botiček :D
.
PRÁVĚ TEĎ
46. Pocit: ehm, Bo peep? ..dá se to nazvat jako nálada, protože já si to už od rána broukám :D
- ospalá :D
47. Potřeba: se napít
- taky bych se napila...
48. Jsem se: napila
...nenapila....nechce se mi chodit pro pití :D
49. Jím: nic
...čokoládu *proviněně se podívá na ruku a výchovně ji praští*
50. Piju: čaj
...právě že nic :D
51. Dělám: píšu tohle, poslouchám Bo Peep a pořád přemýšlím, co si vezmu zítra do Národního divadla :D
- no píšu tohle, jede mi tu rádio a mám tu otevřený Word s překladem :)
52. Online: Youtube, ICQ, Blog :D
- Blog, Seoul.fm :D
53. Poslouchám: T-ARA - Bo Peep Bo Peep
- teď právě hraje No Mercy od BAP ... tuhle miluju :D
54. Myslím na: tenhle dotazník?
- pořád platí :D
55. Chci: ho už dokončit
- nápodobně :D
56. Koukám na: obrazovku a klávesnici
+ tu otravnou reklamu nalevo :D
57. Mám na sobě: ehm, nesmějte se..košili, kalhoty a boty na podpatku...vymýšlím, co si vezmu do toho divadla, no :D
- tepláky a triko :D nevím, co byste o prázdninách v hnusným počasí očekávali :D
.
BUDOUCNOST
58. Děti: 2-3
59. Svatba: ano
60. Místo, kde chci žít: někde v domečku na vesnici
- ačkoliv město by taky nebylo špatný...vesnice je v některých ohledech šíleně nepraktická :D
61. Auto: aston martin :D
.
MŮJ VYSNĚNÝ KLUK - jak to tak vypadá, tak tohle se moc nezměnilo :D
62. Barva vlasů: černé, ale moc mi na tom nezáleží
63. Délka vlasů: delší, nějak sestříhané
64. Barva očí: je mi to jedno, ale nejlepší by byly čokoládové :D
65. Výška: O kousek vyšší než já
66. Roztomilý nebo sexy: ehm..obojí :D
67. Líbat nebo dívat: obojí :D
68. Objímat nebo líbat: obojí
69. Oblečení: cokoliv, co mu bude slušet
70. Hravý nebo vážný: hravý, ale aby uměl být i vážný
71. Romantický nebo přirozený: obojí
72. Tlustý nebo hubený: něco mezi :D
73. Něžný nebo vášnivý: obojí
74. Přelétavý nebo snadno se vázající: něco mezi
75. Zábavný nebo nudný: zábavný, ale musí vědět, kdy přestat
76. "Dělač problémů" nebo "Pan Tichý": něco mezi :D
.
UŽ JSI...
77. Políbila cizího člověka: ne
- proč bych taky líbala někoho cizího, že? :D
78. Pila alkohol: ano ...mňam :D
79. Kouřila: ne a ani mě to nijak neláká :D
- pořád je to hnus :D Stačí mi když po tom smrdí spolužáci :D
80. Utekla z domu: jednou, dvakrát? :D
81. Něco si zlomila: ne
82. Zlomila někomu srdce: ano
83. Pohádala se s někým: ano, ale nehádám se ráda...
- nesnáším hádky...fakt že jo :D
84. Plakala, když někdo umřel: ano...
- a kdo taky ne, že? :D Fakt blbá otázka :D
85. Plakala ve škole: ano, jako malá :D
86. Někoho rozbrečela: ne
- aspoň si toho nejsem vědoma :D
87. Někoho zabila: ehm..mouchy, pavouky - zvlášt ty veliký :D
88. Zamilovala se: ano
- dost často do nějakých zpěváků, herců :D ...většinou ale brzo najdu někoho jinýho a na tamtoho už ani nevzpomenu :D
.
VĚŘÍM V...
89. Bůh: věřím ve víc bohů a od každého věřím v něco jiného :D
- většsinou v něj věřím před rozdáváním oznámkovaných písemek :D ...nejvíc jsem asi Xianistka :D
90. Zázraky: ano
- občas moje známky beru jako zázraky...nebo znamení z nebes, že jsem geniální, ale spíš ty zázraky :D
91. Láska na první pohled: ano
92. Duchové: ano
93. Mimozemšťané: ano
- třeba jsem už i nějakýho potkala....občas mi někteří lidé přijdou jak z jiného světa :D
94. Druhé já: ano
95. Nebe: ano
96. Peklo: ano
97. Andělé: ano
98. Polibek na prvním rande: ehm..podle toho jaké rande
99. Satan: král pekel, no jasně :D
.
100.Je tu někdo, koho bys chtěla, ale víš, že ho mít nemůžeš: ano a nechávám si o něm snít :D
....je jich hned několik...desítek :D

Komentáře

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)