BAF !

PŘEDNASTAVENO
.
To je nadpis, co?
Takže slibovaný přednastavený článek :D
No, bude trochu kratší, než jsem myslela, protože je pondělí deset večer a jaksi ještě nejsem přichystaná :D
Takže to vezmu zkrátka.
Určitě se můžete zítra těšit na nějaké historky z dneška :D
Třeba, kdo tam opravdu usnul a byl u toho objeven :D
No, ale jinak bych chtěla napsat další díl EG CW, jenom musím něco doladit na postavách a začnu psát.
U SM je trochu probém v tom, že se mi nechce vymýšlet rozvrh hodin, takže na to si budete muset nějakou chvíli počkat.
To je asi všechno
Vaše Quesa
Taeyang - Wedding Dress
Tak tadyta písnička je naprosto úžasná, i ten klip.
I když tyhle písničky neposlucháte určite si pusťte ten klip.
Mě naprosto dostal ten konec :(

Komentáře

  1. Ahoj, moje "sestřičko"
    vím že jsem se dlouho neozvala, a taky už se asi neozvu. Víš, už to nejde, na blog nemám vůbec čas a stejně tam chodí pár lidí. A jak sis asi všimla nebyla jsem tu od soboty. Jo nebyla jsem asi čtyři dny na pc. No promin ale můj blog je zrušen, teda za chvíli ho zrušim. Myslela jsem že to nebude tak těžké, no ale promin.
    Přeju ti hezký život. Mooc sooráááč
    Mucíík*
    PS: Harryho už čtu čtvrtej díl

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)