Bouřka..

Prostě jsem si nemohla pomoct a musím přidat tenhle článek :D
...Takže bouřku snad každý znáte. :D
Samotné bouřky já naprosto nesnáším, ty malé mi sice až tak moc nevadí, ale z těch velikých mám strach.
Blesky křižující celou oblohu, hlasité hromy při kterých nadskočíte leknutím....nemám je ráda...
Bohužel pro mě, jsou u nás v okolí teď pořád. Zrovna teď už venku půl hodinu hřmí a blýská se.
Ale před chvilkou jsem vylezla na balkon a zjistila jsem, že naprosto miluju počasí těsně před bouřkou :D (Ano, opět miluju..)
Možná se na celou bouřku díváme špatně, možná není celá úplně špatná. Všechno to záleží jenom na úhlu pohledu....


Vyjdete ven a tam na vás dýchne ten vzduch.
Je to jako by se i vzduch připravoval na něco vyjímečného jako je bouřka.
Obloha je zešedlá, ale ne tak, aby vás děsila, ale aby pouze předpověděla bouřku.
Vítr pomalu vane okolím a svým teplým dechem všechny hladí po duši a říká vám, že to bude dobré.
Pak se rozpálená země začne chladit velkými kapkami vody padajícími z oblohy.
V tu chvíli vzduch zchladne, zafouká a křikne, že se máte jít schovat.
Postupně je kapek víc a víc až nakonec oblohu zaplní jen ony.
Všechny po vás vždycky po dopadu vztahují svoje kapky, aby naznačili, že byste měli radši opravdu odejít.
A ty které dopadnou přímo na člověka se dotknou jeho kůže a vloží do ní svůj chlad, aby ho přesvědčily k odchodu.
Pak oblohu rozsvítí blesk, který ač nerad spustí ránu rozčileného hromu.
Blesk naznačující, abyste utekli a zároveň spouštějící hlas rozzlobené oblohy, snažící se vás vystrašit.
Ke konci hrom vzdá své snažení a proto se už ani blesk neobjeví, neboť už vás nemá před čím varovat.
Z oblohy se pomalu začnou vytrácet kapky, ale ty dopadající, jako by vás chtěly pohladit a říct vám, jak jsou rády, že se vám nic nestalo.
Nakonec se už neobjeví ani jedna a krásně čistý vzduch vás přivyne do svojí teplé náruče a zašeptá, že už je to pryč.
Pak se mraky rozestoupí a vykoukne z nich slunce.
Natáhne po vás svoje paprsky, pohladí vás a řekne, že už se není čeho bát.
Obejme vás svým teplem a začne z vás vysávat strach a chlad.
Až ve vás nakonec zbyde jen radost a štěstí.

...Jak jsem říkala, záleží jen na úhlu pohledu :D
Vaše Quesa
Pendulum - Watercolour
Proč zrovna tahle píseň?
Nevím, ale když jsem si v hlavě rovnala tenhle článek, naskočila mi ona...byl to takový šestý smysl. :D

Komentáře

  1. Já miluju bouřky! Tak hezky to vypadá..počasí je prostě počasí
    A jinak, nechci to řikat ale blýská se je tvrdý y... promin...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)