*Brečí smíchy a padá ze židle* :D

*nedokáže zastavit smích*
Bože...tak tohle je fakt úža...taky vám to tak připadá...a ta závěrečná póza, jak má být "drsná" ale v těch oblečcích to trochu nevynikne, co?
*píše mezi záchvaty smíchu, ale pak se nechápavě zastaví*
Cože? Nechápete?
Jo..aha..já vám sem nedala to videjko :D
Jak píše jedna z mých oblíbených povídkářek:
Upozornění: Nepít, nejíst, hrozí poprskání monitoru :D
Taky se tak smějete jako já? :D
Jinak kdo nechápe, tak tady je originál:
Už chápete, co? :D
Bože já se málem pukla smíchy, když jsem na konci iděla tu jejich "drsnou" pózu :D
No, dám vám sem ještě jedno:

0:17 to je tak kawaííí :D
2:16 tak tenhle pohyb je úplně luxusní :D
Jinak obě videjka jsou ze soutěže Star Dance Battle.

Komentáře

  1. Tak u toho prvního... já myslela, že to nepřežiju a na mém hrobu bude napsáno: Umřela smíchy. Vrah je Quesa!
    Omlouvám se, že jsem tu dlouho nebyla. Páááni, ten vzhled se změnil... a je moc hezký. Strašně se mi líbí. Povedený. A
    ten luxusní pohyb ve třetím videu... Máš pravdu, vypadá to nádherně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)