Člověk se někdy jenom diví :D

Čemu?
Uvedu příklad.
Dnes přijdu do kuchyně a tam kus pod stolem leží špinavý nůž.
No tak jsem ho zvedla a samozřejmě jsem si myslela svoje o nějakém prasátku, že?
Tak jsem ten nůž umyla a otírala jsem ho, když do kuchyně přišel táta.
Chvíli se rozhlížel a pak se mě zeptal: "To si vzala ty?"
No, chvilku jsem na něj koukala a pak se zeptala: "Co?!?"
Zřejmě z mého výrazu mu došlo, že já to nebyla.
Zvednul ze země nějaký pytlík, kterého jsem si předtím nevšimla, kouknul na nůž, co jsem držela a odešel hledat našeho psa :D
Ta "potvora" mu snědla makrelu, kterou měl na stole :D
Na chvilku odešel a mezitím mu to ten pes zhltnul...
No, můžu říct, že my jsme byli mrtví smíchy.
A ještě nám přidal pes, který se po chvíli odvážil přijít do kuchyně a blízal tam zem, jak z ní cítil tu rybu, že?
No, prostě občas člověku nezbývá nic jiného než se divit....nebo se smát :D

Komentáře

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)