Jak jsem se dostala ke K-popu

Oh, moje láska K-pop...
Jak jsem se k němu dostala?...

Řekla bych, že to bylo díky Luelle-chan, mojí oblíbené blogerce. Psala tam zrovna o nějaké skupině ...no a já jsem neodolala, pustila jsem si písničku a zamilovala jsem si jí :D
No, tak která myslíte, že byla první?? :D
Tahle...
Ano, DBSK - Doushite.. dokonce to byl myslím i tenhle klip :D
Ano, pravděpodobně tady začala moje láska k DBSK :D
Ale v té době mě to ještě nechytlo pořádně. Řekla jsem si, že se mi prostě tahle japonská písnička líbí a tím jsem se k tomu nevracela.
No, ale časem Luella-chan přidala další písničku od nich a tu jsem si taky zamilovala a hlavně to video mě donutilo se o tu skupinu začít zajímat
Tentokrát to byla tahle:
DBSK - Proud
Hrozně mě dojalo, jak tam ti kluci brečeli :D
No a pak jsem se o ně začala zajímat víc...přišli další písničky...Mirotic, Miss you, Love in the Ice, Rising Sun..
A někde u Rising Star jsem to zjistila...
Bože, oni to nebyli Japonci, ale Korejci...teď se za to tak stydím, že jsem si to popletla :D
To byl velký zvrat, kdy jsem od japonské hudby upustila a plně se vrhla K-pop
A pak někde u téhle písně
DBSK - Bolero - má i oficiální MV, ale já mám radši záznam ze Secret Code :D
Jsem tak trochu zjistila, že DBSK se rozpadli... :(
Na dvě skupinky .. JYJ - Jaejong, Yoochun, Junsu a TVXQ - Max a Junho
No, ale člověku by to tolik nevadilo aspoň kdyby se ty dvě skupiny téměř nenáviděli, že? :(
A tím pro mě DBSK mánie skončila...Protože já milovala jejich pětku a když se rozpadli už to není ono...
Pak jsem objevila článek o Yoseobovi...u koho myslíte? Ano, opět u Luelle-chan :D
Měla tam pár videí, většinou jak tancuje, ale já jsem si jedno úplně zamilovala a to tohle:
Nebyla to přesně tahle verze, ale nevadí... :D
A takhle jsem objevila MBLAQ a jejich písničku Stay :D
No, ale Yoseoba jsem považovala za nějakého tanečníka, takže jsem ho tenktát ještě moc neřešila.. :D
Potom jsem našla tu show ve které to bylo a to Oh my school
A postupně jsem objevovala různé skupiny...BEAST, T-ARA, Miss-A, Supreme Team, 4 Minute...
Ale naprosto jsem si zamilovala BEAST až když jsem slyšela jejich písničku Breath
A zase jsem nalézala nové písničky...Shock, Mirotic, Say No!, The Day That Rain Come, Fiction...prostě jsem jim propadla stala se ze mě jejich ohromná fanynka :D
No a tady to asi zatím končí :D
Pořád koukám na OMS a občas objevím něco nového, nebo objevím něco nového když poslouchám Seoul FM.
To je rádio vysílající rovnou z Koreje a jak říkají oni: "The Best of K-pop." :D
ALe určitě to nebude ještě všechno a postupně tu bude po pár let přibývat, jak se u mě měnily názory, protože já K-pop nikdy nezavrhnu :D
A jakou písničku poslouchám právě teď při psaní tohohle článku?
Samozřejmě K-pop
MBLAQ - Again :D

Komentáře

  1. Sakra,aby někdo tolikrát vzpoměl v článku moje jméno,to se mi ještě nestalo XD...Hej já budu normálně slavná *namyšlenej výraz* XD....ne dobře XD...hej jako....jsem ráda,když vím,že se mi podařilo někoho zmagořit na k-pop.....Buhehehehe....Jóó...nebude to trvat dlouho a k-pop ovládne svět!...Hahahahahahaha *šílenej smích*....Jo...K-pop vede!!!!Není nad k-pop *přijíždí sanitka-psychouši a berou ji*.......         

    OdpovědětVymazat
  2. BEAST miluju, o ostatních jsem jen zaslechla, ale moc je neposlouchám. DBSK mě taky dojali. Jejich poslední písnička na koncertě? Málem jsem se rozbrečela taky, vážně.
    Určitě jsi Luelle-chan moc vděčná, že jo? Já jsem taky vděčná tomu, kdo mě ke K-popu přivedl... JÁ
    Ty ostatní skupiny... podívám se na ně, třeba si některou z nich přidám do oblíbených skupin Děkuju za tipy, doteď nezapomenu, kdo mě přivedl k písničce SHOCK

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)