Každý člověk má svůj vlastní svět :D


Teď by to chtělo nějaký rozumný článek, co?
Ale mě absolutně nic nenapadá..tuhle větu jsem si přečetla na konci klipu benovi mimozemšťanky a prostě se mi líbila :D
No, to je k tomu nadpisu vše :D
Jinak mě tak nějak napadlo, že bych do galerie, mohla i přidávat obrázky, které se mi prostě libí, takže čekejte, že se tam nějaké objeví :D
A taky se omlouvám, že jsem už dlouho nepřidala žádnou povídku...to pokračování Hry jsem odložila na neznámo, u SM mě pořád děsí ten rozvrh a navíc mě k dalšímu dílu nic nenapadá a k EG CW ještě nemám dodělané postavy a taky se mi do toho moc nechce...prostě mám psací blok :D
No, tak zase zítra.
Vaše Quesa
Vím, že když tady máte tu mimozemšťanku, že bych sem už nic nemusela dávat, ale...
Norihiro Tsuru - Last carnival

Tak tahle písníčka, je naprosto dokonalá...objevila jsem ji díky Star Dance Battle..opět :D
Tentokrát na ni Lee Joon tancoval balet :D
ODKAZ - A tancujou tam i BEAST :D

Komentáře

  1. Ahojky,máš u mě hodnocení blogu

    OdpovědětVymazat
  2. U toho odkazu jsem se tlemila. Ke konci jsem se už vážně musela napít a zrovna tam byla ta část, kdy si Lee Joon roztrhl tričko nebo co to bylo a ty holky hnedka ožily a vstaly, aby lépe viděly Málem jsem si poprskala počítač.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Kráááááááááááááááááásný blog! opravdu!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)