Like Melody and Harmony in love

Teď jsem si tak uvědomila, že jsem sem nepřidala článek :D
Opět jsem napsala dramatický nadpis, co? :D
Ale je to jen název písně, kterou dnes přidám...nic jiného mě už nenapadlo...ty nadpisy jsou občas docela otravný :D
Tak, přemýšlela jsem, co vám sem napsat a opravdu mě nic nenapadá..
Maximálně tak postěžovat si, jak mc se mi nechce do školy...v pátek jsme psali v matiky a zítra píšeme a ájiny..
Já mám sice známky úžasný, ale stejně me to už štve...pořád se učíme, ale díkybohu v úterý se uzavírají známky, tak snad už nám dají pokoj aspoň s těma písemkama...učit nepřestanou...matikář určitě ne :D
A k tomu, jak to tak vypadá, že budu muset sepsat poděkování učitelům, který vždycky píšou deváťáci...
No, mám to vymyšlený, ale nedokážu to sepsat :D A k tomu netuším, jak to mám ukončit :D
Je to prostě tragédie :D
Tak to je asi vše, doufám, že zítra tady napíšu něco aspoň trochu rozumného..
Vaše Quesa
Jaejong & Yoochun - Melody and Harmony
Tak opět záznam ze Secret Codu..no já prostě ten koncert miluju :D
A tahle píseň jse naprosto úžasná...
Like melody and harmony..in love...

Komentáře