Listen up...this is my tragic story...just of breakin of my heart..

Opět dramatický název....důvod...písnička :D
K-pop jako obvykle a jako obvykle jsem ji nalezla díky Luelle-chan :D
Psala o ní na svém blogu a že se do ní zamilovala hned při prvním poslechu.
A já jsem si pomyslela něco ve stylu : "Hmm, tak to bude nějaká pomalá zamilovaná písnička, hmm, to se mi nebude líbit..."
Pak jsem to pustila, první tóny a byla jsem do ní zamilovaná, druhý refrén jsem si už broukala a konec jsem zpívala už s nimi, že? :D
Nevim jak to dělam, ale stačí mi kousíček písničky, abych odvodila jak bude dál..prostě na to mám talent :D
A jinak moc děkuju za komentáře : Mucíík*, Siwa a Luella-chan
Z "Lulí"-chan jsem byla nejvíc nadšená... ona je tak trochu můj vzor k mému blogu :D
Líbí se mi, jak každý den přidá povídku, obrázek nebo prostě napíše, nebo se omluví, že to nestíhá..prostě stoprocentní aktivita. K tomu si dělá vlatní layouty...a no...prostě je můj vzor :D
Když jsme u těch vzorů, druhý bude asi ZaZo, podle které je navrhnutá rubrika povídek...koukněte tam a uvidíte, že mám naprosto stejně udělené rozcestníky :D
No, tak pro dnešek asi vše :D
Vaše Quesa
..písničku máte nahoře :P

Komentáře

  1. Ahojky, děkuju ti že si mě uvedla. Opravdu si myslíš že přidávám hezké komentáře? No ale ty máš hezčí, tvé se dobře čtou, umíš poradit  potěšit...si prostě skvělá!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)