Mám chuť vraždit :D

Víte jak jsem vždycky říkala, jak mám Luellu-chan ráda a že na ní nedám dopustit?
Tak teď mám chuť ji zavraždit...surově :D
Kvůli čemu?
Protože ona prostě musí na svým blogu zmínit koncert Suju, DBSK, SHINee a všech od SM že?
Prostě tam musí vložit video, který mě naprosto dostane, že začnu v ten moment vymýšlet, jak se tam dostat, že?
Prostě se musí zmínit, že je ten koncert až v PAŘÍŽI !!!
Tam nemám šanci se dostat...*tragicky se rozbrečí a má chuť mlátit hlavou do stolu*

*při přidávání videa se jakž takž uklidní, ale jakmile ho znovu uvidí, rozbrečí se znova*
Chápete jak trpím?!? *utírá si oči a snaží se uklidnit*
No tak, ale DBSK tvrdili, že mají Česko rádi, tak třeba se někdy( !!! ) staví... *nemůže si pomoct, ale zase se rozbrečí*
No, tak radši změníme téma... *rozdýchává se*
MOC, MOC DĚKUJU za návštěvnost.
57 lidí a 349 zobrazení stránek :D
Někomu se to může zdát málo, ale já lítám v oblacích :D
Během víkendu se můžete těšit na další díl SM, slíbila jsem u Karlose, že to během víkendu vydám...
Víkend, to je tak hrozný slovo...*dojde jí, co napsala*
Néé, jako hrozný slovo, je to úžasný slovo!!
Jenom, že nikdy nevím, jak i/y tam patří...já vím jsem divná :D
Takže pro dnešek asi všechno
Vaše Quesa

Komentáře