Nadpis?!?

Nevím, opravdu mě dneska už žádný nadpis nenapadá...
Škola se opět dneska neuvěřitelně táhla...vybírali jsme učebnice..jediná dobrá věc na tom byla, že většina lidí šla na sbírku, takže jsme se s kámoškou museli starat o patnáct učebnic od každého druhu, takže to byla docela makačka :D
Jinak ohledně té sbírky...prostě vždycky po dvojicích chodíme po městě a a vybíráme od lidí příspěvky na postižené děti a za třicet korun jim dáme placku na které je napsané "Pozvedněte slabé"
Podobná sbírka byla už v zimě, kdy jsme vybírali na slabozraký.
No a nějak jsme se s kámoškou dohodly, že v zimě nám lidi dávali hlavně proto, že se nad náma slitovali, jak jsme tam mrzly v tom mrazu :D
Prostě nám tentokrát moc nedali...
No, nic...ale opravdu mě dostala jedna ženská...
Přijdu k ní s kasičkou a ptám se: "Dobrý den, nepřispěla byste na postižené děti?"
A ona se na mě úplně zhrozeně podívá a křikne na mě: "Fuj! Nechoďtě ke mně! Nešahejte na mě!"
Nutno říct, že jsem byla asi tři metry od ní a taky jsem trochu nechápala, proč bych na ní měla šahat.
Ale opravdu jsem měla chuť se natáhnout, šáhnout na ní a křiknout: "Ááá, chytla jste to taky! Teď do dne umřete!"
No prostě takovýhle lidi nepochopím :D
No, nic mizím se kouknout na Popelku :D
Vaše Quesa
Rain - Hip song
Tuhle písničku ani nevím jak jsem objevila, ale myslím, že na ní tancovali BEAST nebo MBLAQ v Star Dance Battle.
Každopádně ty faninky jsou taky úžasný :D
...jo, byli to MBLAQ, teď jsem to našla :D

Komentáře