Nazdárek :D

Už mě opravdu nenapadají žádné nadpisy :D
Omlouvám se, že jsem včera nepřidala...zaprvé mě nic nenapadlo a za druhé mi nešel internet :D
Ani teď mě nic nenapadá, ale možná přidám článek svých oblíbených písničkách a jak jsem je objevila :D
No uvidím, ale teď budu muset jít...přišla k nám sestřenka :D
Vaše Quesa
Když jsem u přidávání písniček, které miluju...
Rascal Flatts - What hurts the most
Oficiální videoklip, ale já mám radši tuhle verzi:
Tuhle písničku jsem objevila pomocí jedné povídky, kde si kluk sirotek zpívá svoji písničku o tom jak je sám...tuhle písničku..asi proto mám radši tu druhou verzi...
Tuhle písničku opravdu miluju...dokonce znám nazpamět i její text...

Komentáře

  1. Tak to vážně nevím, ale měla by tam být taková inkonka myslím počítače nebo taky možná něčeho úplně jiného. Nebo může být v názvu nějaké "instalizing" nebo cokoliv s instal-něco, vůbec nevím. Kdyby ti to ale nešlo, můžu zkusit najít něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vážně nevím. Ale ve čtvrtek se setkám se ségrou, která mi to nainstalovala, můžu se jí zeptat a pošlu ti "návod". Ono mě to taky nešlo, ale ona to udělala. Jestli to tedy nepospíchá. Jestli jo, tak můžu poslat jiný odkaz.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)