Nemůžu si vzpomenout :(

Bože, přísahám, že jsem si ráno při cestě do školy vymýšlela co sem napsat a pak jsem to nějak dolaďovala ve škole, ale teď ani ťuk....mám vymeteno :D
No, nic tak napíšu něco jiného a potom si možná vzpomenu :D
Takže, moc bych chtěla přidat tu jednorázovku a další dílek SM, ale jaksi opravdu nestíhám.
Učitelé nás zásobují písemkama a já prostě nestíhám :(
Jenom dneska jsme psali z matiky, zítra píšeme srovnávačku z češtiny, ve čtvrtek ze zemáku a v pátek myslím, že z fyziky :(
Prostě je to bída :D
Jo, a ještě bych chtěla napsat něco na TT, už se mi to pomalinku čtrtá v hlavě, no uvidím :D
Vaše Quesa
CS Superstar - Nevzdávám
Opět úžasná stejně jako loni :D

Komentáře

  1. Ahojky..jo taky se mi někdy stane že na něco hned zapomenu. Mi taky píšeme závěrečný...no ale zatim mi to jde..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)