Svět je úžasnej :D

Proč?
Já nevím...co třeba proto, že nejsem ve škole? A proč nejsem ve škole?..No, protože se mi tam nechtělo, no...
A mamča mi poprvý dovolila zůstat doma :D
No, já vlastně byla doma už včera, ale chápete, že jo? :D
Prý, že když jsem v té devítce, jsem přijatá na střední, všechny známky mám v pohodě a vlastně jsem za celý rok chyběla jen párkrát, tak proč ne? :D
No prostě super :D...Škola je taky super až na ty písemky co pořád píšeme :(
A vysvědčení bude taky dobrý, ne tak dobrý jako v pololetí, ale koho to zajímá? :D
Budou samý jedničky, až na zemák, přírodopis a nejspíš i češtinu, tam budou dvojky.
Jenom mi docela vadí ta dvojka z češtiny...Já a dvojka z češtiny? To mi prostě nejde dohromady.. :D
Ale máme vypatlanou učitelku, takže s tím nic nenadělám.
No, to o škole stačí :D
Chtěla bych co nejdřív dopsat další dílek SM, k tomu mě napadlo volné pokračovaní ke Hře a pak tady ještě mám ten nápad na jednorázovku, ale určitě jako první napíšu SM :D
Jinak, hádejte jaká bude mít Harry křídla :D
Zatím všechno, možná během dne ještě něco přidám :D
Vaše Quesa
Supreme Team - Get ready
Nejsem si jistá, jestli jsem ji sem už nedávala, ale myslím, že ne :D

Komentáře

  1. No to se máš že nemusíš do školy...Ale já si to ještě užívám, že jsem mezi přáteli, pak totiž nebude ani martin, ani nikdo..a to že tam kam du budu znát skoro celou třídu je mi nanic, protože já chci martina...ale jinak na sm a jednorázovku semoc těšim a určitě to bude skvělí. No a to s tim harrym netušim..

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: no a jinak, nevím kdo mi změnil přezdívku ale jsem ro já!!   

    OdpovědětVymazat
  3. Docela ti závidím, že už máte vlastně na základce klid. My jsme teď na střední měli hrozný chaos, protože jsem měli maturity. A teď všechno doháníme. učitelé jsou jako šílení, my taky no prostě paráda z velkým PÉ také bych chtěla zůstat doma.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)