To, co miluju :D

Ahoj :D
Takže nemůžu si pomoct a přidám sem zase kousek jedné HP povídky :D

Vyrvou vám z těla kus masa, přátelsky vás poplácají po zádech a řeknou: "Teď jdi a nauč se s tím žít."
Jak? To už vám nikdo nepoví.
Jdete. Uděláte první krok, druhý, mechanický pohyb, setrvačnost. Všechno kolem vypadá stejně, ale není, ne, vy to víte; vás neošálí. Třeba to křeslo, které vždycky bylo jen obyčejným, ošuntělým kusem nábytku, je nyní jeho křeslem.
Chcete zpátky. Někteří křičí, někteří pláčou, někteří se modlí. Ale všichni, všichni chtějí zpátky.
Domů. Do dlaní, které vás obejmou, když máte zlý sen. Do dlaní, které se k vám natáhnou, když nemáte sílu jít dál. Domů.
Co jste provedli, že vás strčili do světa, kde nejsou?!
Chcete zpátky, můj Bože - zpátky!
Časem pochopíte, že se domů nevrátíte nikdy. Zůstanete tam, v jeho křesle.
Zmrzačení.
.
Je to z povídky Elysejský klíč od Alice, přesně je to 1.část 27.dílu
Tu povídku já naprosto miluju. Je to slash na pár Harry/Severus, ale to tu povídku vůbec nezkazí. Je prostě úžasná.
Já většinou u nedopsané povídky nikdy nevydržím každý týden čekat na novou kapitolu a vždycky toho po čase nechám, ale Klíč, ten mě k sobě naprosto připoutal.
Alicin způsob psaní jsem si zamilovala hned v první kapitolce, vždycky mě naprosto uchvacoval. Vždy jsem se do příběhu ponořila a prožívala ho jako bych tam byla. Smála jsem se, brečela, zmítala se hrůzou...ze srdcemi padalo kamení, když se všechno obrátilo do pořádku a hned poté se mi tam naskládalo nové, když se příběh obrátil znovu ke špatnému.
Prostě jsem si tu povídku zamilovala a nedám na ni dopustit :D
Rozhodně si ji přečtěte, pokud vás to zaujalo.
Pokud ne, rozhodně tady nechci mít komentáře stylu: "Slash je hnus, měla by ses stydět!"
Jen pro upozornění takovéhle komentáře okamžitě smažu!!!
No, tak zase jinak :D
Jsou tisíce citátů, vět a odstavců které od Alice miluju. Na tu první větu z toho odstavce si vzpomenu vždycky když sem na dně a to mě aspoň trochu povzbudí....
Další kterou od Alice miluju je věta na hlavní stránce jejího blogu:

Nečtěte....sněte spolu se mnou...

Jak jsem psala před tím, Klíč miluju a vždy ho milovat budu :D
Vaše Quesa
Pink - Fucking perfect
Vím, že tahle písnička moc nezapadá k těm co sem dávám normálně, ale když sem se dneska rozepsala o tom co miluju, tak jsem ji prostě nemohla vynechat. :D

Komentáře