Včerejšek aneb den plný extrémů :D

Bože, bože to byl včera den :D

V osm ráno měli sraz na autobusový zastávce a za chvilku tam přijel i autobus.
Tak jsme si všichni uvelebili, posedali a pak nám přikázali se připoutat..
...no vážně, já se nikdy v buse nepoutala...
ale po chvíli jsem byla ráda, že jsem připoutaná, protože ten ridič jel jako blázen :D
Vážne tam se prostě člověk musel něčeho držet!! :D
Normálně nám to od školy trvá do Prahy dvě hodiny bez přestávky a včera jsme tam byli za hodinu a půl s dvaceti minutovou přestávkou na benzínce..no prostě to bylo šílený. :D
Potom jsme dojeli do Prahy, zastavili jsme na Černým mostě a odtamdtud jsme jeli metrem na Náměstí republiky.
Pak jsme tam procházeli různý židovský muzea a byli jsme u betlémský kaple
..díky bohu, zrovna tam byli promoce, takže učitelčina přednáška byla o hodně kratší :D
No a pak jsme šli na Karlův most, kde jsme měli půl hodinky rozchod a já si tam koupila úžasnej přívěšek s méďou :D
No nic, pak jsme jeli lanovkou na Petřín a tam byl zase rozchod.
Tak jsem se odhodlala, že na ten Petřín vylezu, i když jsem tam už byla...no po takové desáté otáčce už mě trošičku bolely nožičky...po asi patnácté otáčce už mě nohy bolely příšerně a uklidňovala jsem se jenom tím, že už přece musí být konec....na konci asi po dvacáté otáčce jsem si jenom sedla na schody a minutu se vydýchávala :D
Ale byl tam úplně úžasný rozhled. Zvlášt na Chrám sv. Víta.
Cestou zpátky jsem počítala schody a napočítala jsem 227, když teda nepočítám takové ty plošinky :D
No a pak jsme šli ke hradu kde jsem se měli potkat s osmáky.
Tam jsme viděli výměnu stráží a pak jsme zamířili na metro, nechali se odvést na Václavák a tam byl opět rozchod, kde jsme s kámoškou proběhli pár obchodů a nakoupili pár triček a různých věciček :D
Pak jsme opět zamířili do metra. Bylo kolem páté takže metro bylo narvané a to tak, že když jsem se tam snažila narvat, tak se ty dveře začaly zavírat !! Jéé, já z toho měla nervy, že se tam nevejdu...ale nakonec se někdo šoupnul a šlo to.
No, pokud šlo to, berete, že jsme tam byly, jak sardinky :D
Dojeli jsme na Černý most a zamířili k autobusu, kde jsme se překvlékli do věcí do divadla.
Teda řeknu vám, když se třicet holek převlíká, většinou do šatů, v mrňavým autobusu, to je extrém :D
Pak přišlo kompletní hodnocení stylu: "Jůů, ty boty jsou luxusní." "Máš úžasný šaty." "Jéé, kdes je koupila?" .. a tak :D
Kluci byli už trochu na nervy, takže jsme vyklidily prostor a nechali převlíknout je.
Řeknu vám, další zážitek byl vidět je v oblecích :D
A pak jsme v těch šatech a podpatcích vyrazili na metro...ano, na metro :D
Na začátku to bylo dobré. Jeli jsme z konečné, takže jsme měli úplně volný vagón.
Čehož jsme my holky využili a zasedli všechny sedadla :D A za chvilku se rozjela akce "na teď, přehoď nohu"..
Zjistily jsme totiž, že všechny máme nohu přes nohu a v řadě to byla vždycky ta samá :D
Takže na další stanici, kdy přistoupili další cestující jsme začly.
Tři...odpočítával někdo...dva...jedna...teď!...a ozvala se rána :D
...vyměnili jsme nohy, takže jsme teď měly nahoře tu druhou, jenže když na zem dopadly podpatky tak to dělalo hroznou ránu, no ale nám se to líbilo..jak řekla kámoška.."Podpatky zaklapaly.." :D ..takže jsme to vydržely ještě tři stanice, kdy na nás všichni koukaly a pak už to jaksi nešlo, protože bylo metro plný. :D
No a pak jsme šli do Národního divadla. Chvilku jsme to tam prohlíželi a pak jsme si šli sednout.
Seděli jsme v druhý galerii, kam jsou nejlevnější lístky.
Tak jsem si sedla, rozhlídla se po ostatních, kde sedí, koukla na jeviště.... a tam SLOUP!!
Přímo přede mnou, takže mi zabíral výhled na celou levou půlku jeviště!!
První moje myšlenka po chvíli civění na sloup: "No ty vole, to si ze mě někdo dělá srandu..."
Druhá myšlenka: "Že to vždycky odnesu já."
Třetí: "Bože, odkud ten sloup vůbec je?" *prohlídla jsem sloup a zjistila, že podpírá strop kousek nade mnou*
Čtvrtá: "Bože, nesnáším školní výlety!! :D
Takže mě ke konci příšerně bolel krk, jak jsem ji měla nakloněnou, abych viděla :D
No nic, ale opera byla naprosto úžasná :)
Hrozně se mi líbila tahle část:
(tohle je dokonce verze z ND jenom je trochu starší a myslím, že včera to měli udělané nepatrně jinak :D. Všimněte si nahoře těch lustrů. V jednu chvíli tam svítily je ony a pod nimi zpívala úžasně ozářená Rusalka :D)

Ale nejvíc se mi líbila asi tahle část, tam to samozřejmě bylo udělané jinak, bylo to víc jednodušší a taky se mi to víc líbilo :D
A úplně jsem si zamilovala zpěv Rusalky...ta zpívala úplně úžasně :)
Prostě to byla úplně úžasná opera.
Jenom jsem jim moc nerozuměla, takže jsem musela číst české titulku a věřte, že v deset večer, když je člověk naprosto utahaný to moc nejde :D
No, a potom jsme teda šli ven a tam, samozřejmě při našem štěstí, pršelo :D
Takže jsme všichni popadli nějaké časopisy, letáky a tak a kryli si tím hlavu, protože si všichni nechali deštníky v autobuse :D
Nakonec jsme teda doběhli k autobusu, který stál nedaleko a schovali se.
Po půl hodině přemlouvání nám tam zhasli a my jsme všichni odpočívali nebo spali :D
No jo, už jsme toho měli za celý den dost...
No a po hodince s půl, ve čtvrt na jednu mě řidič vykládal u domu..což jsem ráda, protože jinak bych se ještě musela dostat od školy domů, což je pár kiláků :D
A přišla jsem domů a máma na mě: "Máš hlad? Nedáš si řízek?"
V půl jedné ráno by mi dělala řízek :D
Ale nakonec jsem si ho nedala, ale stejně jsme tam do půl druhé kecali, o tom jaké to bylo.
Ve dvě jsem zalehla, kolem půl třetí usla a pak jsem se probudila v šest a už jsem neusla..což je dohromady tři a půl hodiny spánku :D
Takže se pak nikdo nemůže divit, že jsem ve škole spala, že jo? :D
Takže to je o tom asi vše :D
A výlet i když byl plný extrémů, byl naprosto super :D

Komentáře

  1. Páááni, to musel být den. Já bych to nepřežila. Taky nemám ráda školní výlety.
    Ta akce v metru - to bych chtěla vidět. Asi bych se smíchy válela po podlaze, kdyby tam bylo místo. To musel být pohled!
    Většina maminek je ohledně svých dítek občas nepraktické a nenormální věci jim v těch chvílích připadají jako ty nejnormálnější na světě. Znám to . Já bych si ale ten řízek dala, jsem strašný žrout a po takovém dni bych stoprocentně měla hlad.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)