Zítra tu nebudu :(

Takže jak jste si mohli všimnout v dotazníku zítra mířím do Narodního divadla..
..jdeme na Rusalku :D
No tak jsem zvědavá, kdy tam usnu...ehm, doufám, že nechrápu...no...to budu muset ještě doladit :D
Ale tak to je jedno, ale moje návštěva Prahy znamená, že budu celý den odříznutá od počítače, takže vám nebudu moc přidat článek :(
Odjíždíme v osm ráno, což já budu stávat před sedmou, ale to ještě nejsem k použití, to se teprve tak hodinku probírám :D
A vracíme se až po půlnoci :(
Ale aby jste neřekli, tak já vám článek přednastavím :D
Tak a máte to, nebudete moc říct, že jsem nepřidala :D
No, nic asi budu muset jít balit :D
Takže zatím :D
Vaše Quesa
T-ARA - Bo Peep Bo Peep
Teprve dneska jsem si ji pustila celou, předtím jsem znala jen ten refrén Bo peep, bo peep, bo peep, bo peep, bo peep, bo peep, bo peep, ááá, ale to mi nezabránilo v tom, abych si ho celý den nebroukala :D

Komentáře