Áááh, ode dneška už na anime nekoukám!!! :D

No, prostě na něj koukat nebudu..proboha..kterej idiot to vymyslel!!!
Vy asi nemáte ponětí o čem mluvím, že? He-eh :D
No, koukala jsem na anime Death note..
Je o tom, jak Light Yagami najde na zemi zápisník smrti a díky němu může nechat zemřít kohokoli koho tam napíše a zná jeho tvář..díky němu pak taky uvidí Shinigamiho Ryuuka..pro neznalce: to je bůh smrti...no a Light tomu nejdřív nevěří, ale pak zjistí, že to funguje a začne s tím vyvražďovat zločince...potom mu média dají přezdívku Kira...
Celé je to o tom, jak se Light snaží zamaskovat, že je Kira a jak Kiru chytá detektiv jménem El a potom ještě další.
No, ale ten konec mě naštval..tak příšerně moc...prostě to sem musím napsat...je to pod perexem a pozor je to SPOILER!! ...předběžné vyzrazení konce...

Oni ho zabili..normálně Lighta zabili..po tom všem... A navíc ho zabil Ryuuk..RYUUK !! Ááárgh...půjdu zavraždit toho idiota, který vymyslel tenhle konec!!
Jasně, že mi včera bylo jasný, že to takhle pravděpodobně dopadne, ale prostě během dneška a shlídnutí těch posledních dílů...jsem si říkala...no tak...zabil jsi El, přece se nemůžeš nechat zabít N, vždyť to je takovej idiot...a pak to pro Lighta vypadalo dobře a já úplně...super, super, hlavně je teď všechny zabij a bude to v pohodě...a pak se to ukázalo úplně jinak a já jenom..Hodinky...ty hodinky..máš tam přece ten papír..piš..zabij aspoň N..no tak.. a pak to Light udělal a oni viděli jak vytáhl propisku a střelili ho do ruky a do hrudníku... a já úplně..Ty IDIOTE!!!..proč se rozmachuješ?..vždyť ho nemuseli vidět..nebo jsi to mohl napsat krví, jako předtím...a pak Light utekl..a já zase...Uteč..no tak to je jedno, že krvácíš...Uteč..a všechny je zabij..no a budeš bohem novýho světa..no tak zabij je...no a pak Lighta Ryuuk zabil, tak, že ho napsal do vlastního zapísníku..prý aby netrpěl ve vězení...ááááá...RYUUKU...TY ZRÁDČE !!!! :D
Ach, promiňte, ale někde jsem si to potřebovala vypsat :D
Oh, taky jste si všimli, že jsem byla ohledně toho konce příšerně morbidní? :D
To je tím anime úplně vás to pohltí :D
No nic, tak to je všechno co jsem měla..
Kdo se chtěla na to anime podívat a teď je naštvanej, že ví konec..jeho smůla, já napsala, že je to SPOILER!!

Komentáře

  1. Ty jsi můj člověk! Viděla jsem to už docela dávno a tak neskutečně mě to nas-štvalo. Máš pravdu, DN opravdu pohltí, je to dobře udělané. Doteď jedno z mých nejoblíbenějších anime. Dalo se to čekat, ale naštvalo to. A všimla sis, že po celou dobu tam té krve ani moc nebylo, ale v tom posledním dílu ji bylo až nějak moc? Potřebovali to dohnat
    S anime nekonči! Sice jsem si to taky říkala, ale nekonči. Třeba se jen nedívej na poslední díly.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsou zkoukla tu pětku... Ti jsou vážně nenormální. Pobavila jsem se. A ten chlap má pravdu - když se někdo směje, je hned hezčí... Ale nemohla jsem u... nevím, jak se jmenuje, ten poslední. Jak tam usnul... To nemělo chybu

    OdpovědětVymazat
  3. Moje nejoblíbenější postava byl teda L, takže když umřel Light tak jsem si spíše říkal "A máš to"

    OdpovědětVymazat
  4. L ja najlepsi ked ho zabili dostavala som sa z toho 2 tyzdne to bolo furt len - Ako ho mohli zabit, ako to za mas divny L je mrtvy......a potom dosiel N - rozkosny a neskutocne s L podobny - no aj tak to nema na Beyonda Birthdaya - hovori vam to nieco
    ?? asi nie no necudujem sa :) to bol vrah ktoreho L vysetroval s Naomi a potom ho chytili a tiez ho zabil Kira!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)