Ahoj :D

Tak prostě jsem vám muslea napsat, už mi bylo hloupý, že jsem tak dlouho nenapsala :D
Tak nejdřív bych se chtěla podělit o jednu hlášku, co jsem včera slyšela když jsem zase koukala na HP 7 díl :D

Dobby shodí na Belatrix lustr, aby jí donutil pustit Hermionu, které Belatrix držela u krku nůž.
Belatrix: Skřítku pitomá, mohl jsi mě zabít!?!
Dobby: Dobby nechtěl zabít...
Dobby:...Dobby chtěl jen zmrzačit nebo vážně zranit.

No vážne tak u tohohle se vždycky směju :D
Tak nic, no :D
Jinak já se snažím psát..vážně!!
Ale prostě me nic nenapadá, už dlouho se ukecavám k EG CW, ale prostě nic..
Takže je mi to líto, ale povídka tu asi zase nějakou dobu nepřibude :D
Vaše Quesa
BEAST - Oasis
Úžasná písnička, už starší, ale úžasná :D

Komentáře

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)