Heh..videjka pokračují :D

Takže první vyřeším dotaz Siwy, kdo je kluk na tom posledním videjku, tomhle:
Prý, kdo je ten, co tak divně kouká..Ehm, oni tam všichni divně koukají :D
Ale čtyři vlevo jsou ze SHINee a čtyři vpravo jsou z MBLAQ...ironie, že z každý skupiny jeden chybí :D
Jestli myslíš tohohle : 0:01 tak nemám ponětí, kdo to je, ale myslím, že by to mohl být Mir z MBLAQ
Jestli myslíš tohohle 0:54 tak to je Jong Hyung ze SHINee
Pokud náhodou tohohle 2:57 tak to je Onew, opět ze SHINee
Jinak našla jsem tu písničku, jak na ní Taemin tancuje. Okamžitě putovala mezi mé oblíbené. Tady ODKAZ

Dál tady je to videjko, co jsem chtěla přidat včera :
Nemůžu si pomoct, ale místo abych koukala na Seobiho, koukám na toho roztomilýho prcka :D
Je tak úžasnej, tak malej a tak šikovnej :D

Ha, tohle jsem našla před chvilkou :D
No, nejsou ti BEASTi šikulky :D
Jenom malý detail, že skoro nikde netancují všichni, v takovýhle vysoupeních jsou vždycky čtyři nebo pět z nich :D

Další je moje zlatíčko Taemin ze SHINee.
Pořad, kde tancuje se jmenuje Quiz to change the world
0:19 toho to vstání nebolí?!? :D
No, nic prostě je to moje zlato :D

Jinak ještě pár písniček od Black Eyed Peas...
Boom Boom Pow - Dance : MBLAQs Mir and Lee Joon :D
Imma Be - Dance : BEAST :D
Practice video: ODKAZ

Komentáře

  1. Jo, myslela jsem toho 0:01... Dobře, všichni koukají divně, ale u něj mi to přišlo jako extra blbý pohled.
    Videa jsou zase úžasná (ale minulá várka byla díky YoSeob-žábě a DooJoon-něco-co-mělo-být-slon prostě nejlepší )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)