Hongki...Zpěvák s velkým Z...

Ano, ani mě už u něj nic jiného nenapadá.
Hongki je zpěvák ve K-popové skupině F.T.Island.
První písničku od nich jsem slyšela už před nějakou dobou, ale tak dva dny zpátky jsem objevila jednu, která prostě člověka pohltí a nepustí.
Když si poslechnete, kolik emocí dává Hongki do zpěvu, úplně vás to k ní připoutá :D
Hrozně moc bych chtěla vidět Hongkiho, jak tohle zpívá naživo, ale nikde to nemůžu sehnat, takže se musím spokojit s tímhle..
F.T. Island - Don't Love


Myslím, že jsem ji slyšela už aspoň třicetkrát, ale pořád si ji pouštím znovu a znovu...
A vedle téhle písničky, byl odkaz na nějakou píseň od nich, která ma jakoby dvě části.
Ta první se mi moc nelíbila, ale ta druhá..no popravdě mě zaprosto pohltila a nemohla jsem se přestat dívat..


..heh..popravdě...sem si i pobrečela u toho konce..já vím čekala jsem to, ale stejně..

Komentáře