Pár mých čmáranic :D

Takže, jsem si říkala, že bych zase mohla přidat pár těch mých čmáranic.
Pokud se chcete podívat, jsou pod perexem :D

1.Šatičky kostkované
Takže kreslila jsem je včera asi kolem půlnoci, ale myslím, že se povedly :D

2.Temný anděl
Kresleno ve středu kolem jedné ráno :D
Jinak původně to měl být anděl vystupující ze světla, no ale vylezlo z toho tohle :D

3. Heh, jak to nazvat? ..Holčička..?!?
Tohle jsem kreslila ještě ve škole. Měla jsem na sobě mikinu s podobnou postavičkou, která držela roztrženého medvídka a vedle toho bylo napsané "Mondays make me crazy.."
No a tak jsem si začala kreslit a vzniklo z toho tohle :D

4. "Proč..?!?"
Opět kresleno kolem půlnoci...asi trpím nespavostí :D
Původně tam měla být jenom ta holka brečíčí u hrobu, ale pak se mi to zdálo hrozně prázdné, tak jsem tam ještě dodělala toho kluka/anděla :D

No, doufám že se aspoň trošinku líbily :D

Komentáře

  1. Okouzlující obrázky ^.^ Strašně se mi líbí druhý a čtvrtý obrázek, ty dva se opravdu povedly :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ta dívka na posledním obrázku se vážně povedla. Rozhodně se obrázky líbily

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:musím súhlasitže tá dívka na tem poslednem obrázku savážne povedla

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)