Pár videjek

No, takže prostě neodolám a přidám pár videjek, které jsem před nějakou dobou našla :D
No, ve většině..ehm, ve všech z nich je Seobie...Áno, vrátila jsem se zpátky ke svému miláškovi :D
Takže první videjko je zkouška z nácviku BEAST, když zkoušeli tanec k písničce Shock.
Musím říct, tohle mě naprosto ohromilo...
1:16 Tak když jsem ten pohyb nohama viděla poprvý, na tváři se mi usidílil výraz stylu "Heh, co to ?!?" :D
4:23 Seobie je trochu zmatenej, co? :D
No, celý tanec je úžasný a člověk jenom čučí.
Veliká poklona BEAST :D

Další jsem našla před chvilkou.
Nějaký pořad, kde Yo a DooJoon tancují a to tak, že vám to vyrazí dech :D

Další jsem našla úplnou náhodou.
Je to pokračování toho programu a Yo a DooJoon mají udělat zvuk zvířete, kterého jim přidělí..no na zbytek se koukněte :D
Co dodat, jsou to prostě střeva :D

Další je nějaký Silvestrovský pořad a Seobie tam tancuje a mě se to ohromně líbí :D
0:18 úsměv...Jůů :D *slintá...* :D
0:33 ta holčina tam vzadu to srdce.. :D :D :D

To bude vše, snad už jenom sestřih pár jejich MV spojený s pár dalšími videi..
Tak tu písničku jsem si zamilovala hned po prvním poslechnutí a videjko je taky úžasný
0:47, 1:46 videjka která máte o kousek nahoře :D
2:18 když jsem poprvý viděla začátek tohohle, tak jsem myslela, že ti dva vlevo jsou odraz v zrcadle.. :D :D

No sice jsem vám sem chtěla dát ještě jedno se Yoseobem, ale našla jsem jedno jiný, tak jsem dám to durhý :D
Hádám, že ty dvě skupiny měly poznat píseň od nějaký K-popový holčičí skupiny a zatancovat kousek jejich tance a občas jsem fakt čuměla, kde to berou, hlavně ten ze SHINee s tou šálou :D
1:05 nechtěla jsem věřit, že to dělá dobře, ale pak tam byl ten sestřih s videem a já jenom "Heh?!?"
A jinak vedle Seobiho a LeeJoona se objevil nový objev.
A to 17 leté zlatíčko Taemin :D
Ve videu na 2:52 :D ..jenom by mě ještě zajímalo na jakou písničku tancuje :D
Toť asi vše :D
Vaše Quesa

Komentáře

  1. Ani nevíš, jak jsem ráda, že tenhle blog existuje! Já ty tvoje nálezy miluju. Asi budu tyhle show hledat taky, u toho je sranda Vždycky se na ně těším, vybíráš úžasně vtipné (to jsou asi všechny, co? )A nevíš náhodou, kdo je v tom poslední videu ten, co vždycky jen podivně kouká (= ) ? Aspoň z jaké skupiny...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)