Viděla jsem Quesu :D

No, jo včera jsem kolem půlnoci vylezla na balkon a byla tam :D
Na nebíčku a krásně svítila :D
Moje hvězdička...můj milášek :D
Ano, chápu, nepochopili jste o čem mluvím, no tady je článek, kde je to celý vysvětlený :D
Jen tak mimochodem, ten článek se dostal do 11 doporučených TT ..mazec, co? :D
No, jinak se hrozně omlouvám, že jsem nenapsala, ale to víte...prázdniny.. :D
Heh, taky jste si všimli, že je na každým řádku smajlík..?
Hmm, nebudu nad tím dumat.. :D
Jinak, jsem si všimla docela děsivé skutečnosti...Seobie nějak upadl v zapomnění a začala jsem se nějak zajímat o Lee Joona z MBLAQ...asi to se mnou bude zlý... :) * Ha! Změnila jsem smajlíka :) *
Pro neznalce - Seobie :
Lee Joon:

Ale myslím, že se zase za Chvilku vrátím K YoSeobovi :D
Myslím, že Lee mě začal zajímat asi kvůli tomuhle MV:
MBLAQ - Y
On je tam tak kawaíí :D
Jinak se dneska hodlám ukecat k tomu abych dál psala :D
Ale vypadá to spíš na EG CW než na SM...u SM jsem na mrtvým bodě :D
Tak nic, tak zatím :D
Vaše Quesa
SS501 - Love Ya
Vím, že bych sem už nemusela nic přidávat, ale tahle písnička, je úžasná.
Opět jsem ji našla díky Luell a zamilovala si ji hned po první půl minutě :D
Ty refrény jsou úžasný a ještě navíc ty housle tam...prostě úža písnička :D

Komentáře

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)