Den 12. - píseň, od skupiny kterou nenávidíš

Tak u tohohle dne jsem si popravdě nevěděla rady...nejdřív mě napadly TH, ale nakonec jsem u nich zjistila, že je mám docela ráda...což je odcela změna, když před dvěma lety jsem je nemohla ani slyšet :D
..Vypadá to, že mě Siwa tím svým článkem změnila víc, než jsem si myslela :D
No, nakonec jsem někde vyhrabala tuhle písničku a zjistila jsem, že k většímu zhnusení se asi už u žádný písničky nedostanu..
Takže je tady Blog 27 a písnička Uh la la la :D

Komentáře

  1. Hehéé, Blog 27 a Uh la la la, měla jsem tu písničku ráda a pak ještě jednu, ale nevzpomínám si na název. Teď mi přijdou takoví... nic moc. Jsem na složitější a zajímavější melodie. Nedá se ale říct, že bych je nenáviděla, ale naprosto chápu, že to u tebe tak je.

    OdpovědětVymazat
  2. A mimochodem, to mám takový vliv?!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)