Facebook?!?...Závislost dneška...

Ano, je to tak...znám pár lidí, co se z Facebooku nehnou a pořád jenom "likeují", prohlížejí fotky., odpovídají a komentáře..
Bože, občas si říkám: "Jsou normální?!?" ...
Ano, já mám taky profil na Facebooku..ale že bych to nějak prožívala?
Ano i já mám v přátelích spoustu lidí, které neznám...ale to bude asi proto, že jsem si ještě nenašla čas a náladu na to, abych je promazala...
Ano, i já jsem v pár skupinách, které mě zajímají, ale musím to přehánět?..Ne...
V podstatě mám teď Facebook jenom jako pojítko s mými "kamarády" z minulé školy...
Ale chodím tam asi jen proto, kdy potřebuju zjistit něco o nové třídě...učitel nám totiž založil stránku, kde dohadujeme různé hlouposti...třídní stránky, třídní tričko, apod.
Jinak na Facebook vůbec nechodím...
Ale opravdu mě dojímají něktěří lidé...proboha, před půl rokem po jedné "přednášce" o nebezpečí na Facebooku, moje kamarádka říkala, že na Facebooku promaže kamarády, fotky, prostě všechno a teď tam hodí fotku, kde je téměř polonahá...promiň te, ale CO?!?!
Kdyby to aspoň byla jedna fotka, ale dalo by se říct, že jich tam má desítky....
Vlastně se mi zdá, že je na F. zavislá...všechno se jí "líbí", ke všemu píše komentáře, ve stavu má i ty nejbanálnější věci, které většina z nás stejně ani vědět nehce...
Říkám si jenom...Kde je moje kamarádka, kterou jsem znala před pár lety???....
No, nic asi vás tenhle článek musí nudit a otravovat...
Chci vám ukázat už jenom ukázat jednu věc a to tohle video
Ross mě zaujal hned na první pohled a ještě víc se mi zalíbil, jako učitel angličtiny v Jižní Koreji...ti, co mě znají chápou :D
No, vlastně ještě poslední věc:

Přestaňte žít na Facebooku, žijte skutečný život...

Komentáře

  1. Tys můj člověk! To video znám, zhlédla jsem ho celé a je mi dost sympatický. (A jak na něj lidé kolem koukají... To jsem odbočila.)
    Taky nechápu, co na té ksichtknize všichni mají. Oni by nám dokázali říct tolik důvodu, proč, ale jsou ty věci důležité? NE. Zbytečnost. Pravda, žijte skutečný život!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)