No jo..prostě jsem zapomněla.. :D

Tak teď toho mám na srdci tolik, že si ani nejsem jistá jestli si to všechno pamatuju :D
Za 1. Někdo si určitě všimnul, že jsem přestala přidávat 30 Days Song Challenge. Hodllám to sem během dneška, nebo zítřka dát.
Za 2. Dovolená byla úžasná :D Hned další den, co jsme přijely jsme se vydaly s mamčou na Dvoračky, restaurace, a jako vždy tam měli úplně úžasný jídlo...nemluvím o jednom čísnikovi :D...a pak jsme to vzali Kotlem zpátky. Další dva dny jsme nikde nebyly, protože bylo ošklivo. Chodily jsme jenom na houby a jelikož pršelo, tak.. Houby co? ..No rostly jako šílený :D Takže máme zásobu až do Vánoc :D Pak jsme se další den vydaly autobusem na Zlaťák, odkaď jsme to vzali přes Pančavu k Labské boudě, kde byl zamítnut můj návrh, vydat se na Sněžné jámy a šly jsme k prameni Labe..který jsem viděla asi to desetkrát :D..odtamtud zpátky na Zlaťák a tam jelikož byla zima jsme chvíli popíjely čajík..v mámině případě kafíčko :D ..odtamtud jsme to vzali přes Šmídovku na Medvědín a z něho zpátky na Horní Mísečky, kde jsme měly chatu :D Další den jsme se vydaly na borůvky, protože přece bez borůvkových knedlíků by to něšlo :d Takže jsme šly nejdřív na Harrachovku, kde nic nebylo, ale aspoň jsme se koukli na vyhlídku a potom na Střelnici, kde nejenže byla vyhlídka, ale byly tam i borůvky. Takže knedlíky byly :D A poslední den Špindl. No prostě jako vždycky :D
Chápu, tohle bylo dost nezáživné... :D
Ehmm..za...3.! Teď asi nechápete, proč jsem teda nepřidala potom, když jsem byla doma. No, to víte, bylo hezky a navíc já měla ještě takový "tábor". Chodila jsem každý den do školy, kde jsme se pořád bavili s jednou američankou z Colorada. Jmenuje se Mona a už u nás letos chvíli učila..spíš s námi mluvila a tak. Takže to mě ohromně bavilo. Hráli jsme hry, jako třeba Twistera, Osadníky z Katanu, šachy, UNO a Idiota, což je hra, kterou nás Mona naučila a já v ní pořád vyhrávala :D No a prostě tak podobně. Takže pardon :D
Za 4. Právě na tom táboře, jsem četla jednu dětskou knížku od Mony a hrozně se mi líbila. Takže čekejte, že vám sem hodím překlad. Dneska jsem na tom pracovala. Tady to vidíte. To je druhá stránka :D

No, jo mákla jsem si. Takže to sem někdy během dneška nebo zítřka hodím.
Za..?...5. :D Taky jsem tak v půlce povídky pro Siwy. Má tam rozjetý ten projekt Dopiš příběh a má tam ten příběh se starým lunaparkem. No, ten můj konec je dost ovlivněný knížkou, kterou jsem četla, když jsem to vymýšlela, takže to bude dost ujetý :D Stejně si myslím, že to budu mít ze všech nejhorší :D
Za 7. 1.9 - 4.9 budu na adapťáku, takže neočekávajte žádné příspěvky :D
Vaše Quesa
Chris Brown & Justin Bieber - Next to you
Tak tohle je naprosto krásná písnička. Úplně ji miluju...
One day, when the sky is falling, I will be standing, right next to you...

Komentáře