Tak jsem se ukecala, že vám napíšu :D

Ano, už tak pár hodin se ukecávám, že vám napíšu :D
Ach, musím se přiznat, napsala jsem jednu větu a na dalších deset minut jsem se zabrala do prohlížení videií a nějak jsem na článek zapomněla...chjo, jsem hrozná :D
Heh, další přiznání, poslední větu jsem psala 31.7. v půl jedenácté a vrátila jsem se k tomu až teď v devět 1.8. :D
No, nic...tak pár věcí se kterýma se prostě musím podělit :D
První: Můj první bráška byl dědou požádán, aby mu na zahradě porazil strom..žádný problém, ořezal větve a uříznul větve....a pak, že vykope pařez. Vzal si krumpáč a začal kopat, já jsem mezitím házela větve na jednu hromadu a po chvilce se od něj ozvalo takový: "Sakra.." jsem se otočila a normálně on ten krumpáč zlomil..No věrřili byste tomu? :D Půlka byla v zemi a půlku držel v zemi.. No bože já chytla takový výtlem, že mě musela slyšet až...někde hodně daleko :D
No, tak to byl první bráška...
Ten druhý, když jse včera s mamkou v kuchyni čistili houby, přišel a všimnul se jedný veliký houby. Tak pak přivedl svou přítelkyni a ukázal ji t houbu.
"To je modrák," poučoval ji chytře.
Ona se jenom tak divně podívala na tu houbu, pak na něj a pak řekla: "To je hřib."
..no..prostě to nešlo nesmát :D ..takže mi to nikdo nemůže mít za zlý, že jsem se smála :D
No, prostě ta moje rodinka :D
A jinak jsem včera tak přemýšlela, že bych vám sem mohla přidat celý záznam ze Secret Codu..mám ten koncert vážně ráda a kdyby nic jinýho, tak se na to budu koukat já :D
No, někdy v budoucnu se do toho pustím :D
Článek dopsán 2.8 v 11:54 :D
Vaše Quesa :D
DJ Masa - K-pop
Takhle tenhle remix jsem objevila už před nějakou dobou a pořád mě ještě překvapuje :D
Je tam namixovaných 62 K-popových písniček a člověk prostě žasne, jak úžasně je propojil :D

Komentáře