Uch..název?!? ...

No, prostě mě nic nenapadá, mno :D
Jinak předem vás varuju, že tohle asi bude trošku delší článek :D
Opět všude smajlíci..měla bych s tím něco udělat :D
No, nejdřív se musím pochlubit se včerejškem..to byl prostě den na oběšení :D
Nejdřív, když jsem se šla přihlásit do tanečních..nikdo tam nebyl a když jsem přišla o půl hodiny později, tak tam za stolem seděla paní, se kterou jsem se potkala na cestě ven ve dveřích :D
Pak jsem si ulomila nehet, ale až do krve, ale to jsem ještě pořád tolik neřešila...
Ale potom mě náš pes kousnul do palce, když jsme jeli k veterinářovi..to už mě naštvalo...
Pak jsme zavařovali okurky a mě se samozřejmě povedlo se při krájení mrkve říznout do prstu...sice ne moc, ale řízla jsem se..
A potom jsem otrhávala kopr a když jsem po sobě uklízela, tak jsem si vrazila třísku...no je tohle normální?!? :D
A tohle všechno v jednom dni...přidadám si jak idiot, když mám dvě náplasti na jednom prstu... :D
No, prostě bída, ale abych to ještě dořekla.
Poté třísce bylo pár hodin klidu a pak jsem se málem opařila, když jsem byla opět přivolána k zavařování..
Na závěr když jsem byla v jedenáct zalehnout do postele..prý, že už bych si mohla vážně ublížit :D
Tak jsem si tajně četla v postýlce..při tom se mi přece nemůže nic stát ne? :D
Začínala jsem na stránce 56 a to kolem té jedenácté, u stránky 136 jsem se rozhodla, že už knížku dočtu..chybělo mi asi 70 stránek a bylo kolem půl jedné.
Ale jak to tak bývá, tak už se mi dost zavíraly oči a stránky neubíhaly, ale ukecávala jsem se a někdy kolem 1:30 mi chybělo asi 7 stránek.
V tuhle chvíli už mě před spánkem zachraňovala jenom Donghaeho písnička Beautiful:
V 1:40 když mi chyběly 3 stránky, tak můj mobil skonal..vybila se mu baterka...a jelikož jsem si při jeho světle četla, bylo teda další čtení zněmožněno...3 stránky před koncem..Ááárgh!!!
No, tolik ke včerejšku a brzkému dnešku :D
No, ohledně literární soutěže Fantastická povídka...přišlo jim tam 666 povídek..pořád tomu nemůžu uvěřit..666 povídek..to je super číslo :D
A moje povídka je jednou z těch 666 :D
A má dost hezký číslo, ale to vám neřeknu, protože byste zjistili moje pravý jméno :P
Tak dál, chtěla bych vám oznámit, že v sobotu jedu pryč a to přesněji na místo, kde není internet...opakuji..není tam internet..to znamená ani přístup na blog...
Sice budu mít možnost jsem skočit a zkontrolovat ho, ale přidávat články nebude možné..:(
No, můžete ale čekat, že písničky k 30 Days Song Challenge, přibývat budou..přednastavím je.
Tak a teď kdyby to někoho zajímalo..jedeme s mamkou do Krkonoš...ach to bude klid :D
Žádní otravní sourozenci a milovaný tatínek :D
Takže od 13.8. do 19.8 budu nepřítomna :D
Tak to bude asi všechno.
Ehm, vlastně ještě...jen tak mimochodem, takky vám na všech blozích tak hrozně blbnou videa, nebo je to jenom u mě? Mě to totiž začíná docela štvát..prohazují se mi, mění velikost..je to docela otrava :D
Vaše Quesa
Vím, že bych nemusela přidávat, ale já ji mám hrozně ráda :D
Choi Siwon - Who am I?
Tuhle písničku jsem objevila před nějakou dobou a mám ji hrozně ráda...
Sice to není přímo Siwonova píseň, ale tady jí zpívá úžasně...
Pokud by to někoho zajímalo, tak originál nazpíval Casting Crowns a tady je ODKAZ na text písně

Komentáře