Co napsat..Ahoj? :D


Teď, když to píšu tak mám docela mizernou náladu, takže to berte v potaz...
Proč?
Četla jsem tohle a vy přece víte, jak mám ráda DBSK, prostě jsem si nemohla pomoct...no..rozbrečelo mě to... k tomu v pozadí tahle písnička...
Je to písnička od TVXQ (HoMin), ale ještě celá nevyšla, takže je zatím jenom anglická verze nazpívaná od někoho jiného.
No, musím změnit téma...vezmu to popořadě...
Skončila jsem před adapťákem...
Tak ano, jak to vlastně bylo...
První den, jsme všichni přifařili do školy a nikdo se tam málem navzájem neznal, takže bylo takový to trapný ticho...no znáte to...a pak přišlo zahájení školního roku...ředitel se zástupcem se navlíkly do takových hábitů a hrály tam famfáry...no prostě to bylo ohromně vtipný :D...pak jsme se vrátili do třídy a dostali jsme studenstké průkazy, čipy, klíče od skřínek a tak podobně...pak jsme se sešli v aule (i s primánama) a měli jsme ve skupinkách veřejnými prostředky dopravit do místa, kde se narodil nejmenovaný spisovatel...ta naše skupina jela vlakem až do města, které bylo kus od daného místa...až tam nám náš doprovod oznámil, že na autobus, kterým jsme chtěli jet, nemáme a že musíme těch 11 kiláků dojít pěšky...no..hrůza teda to vám řeknu :D..ale zvládli jsme to, byli jsme tam jako druhý...no, pak jsme ještě večer hráli nějaký seznamovací hry a koukali na film a šlo se spát...
Tohle nás každé ráno v 7:30 budilo..ále vzhledem k tomu, že my s holkama jsme vzstávaly už v 6:30 abychom se mohly omýt, tak nám to ani nějak nevadilo... :D
Jo a tímhle nás vždycky svolávali:
Tak další den jsme jenom hráli nějaké hry a tak..ale ten třetí den v sobotu nás vytáhli na nějaký kopec "nedaleko"..6 km tam a 6 zpátky...no, to už jsem byla opravdu mrtvá...heh..o půlnoci toho samého dne nás pak vytáhli na noční bojovku...věřte mi v tu chvíli jsem chtěla jenom spááát :D ...no nic, ale i to jsme zvládli a drhý den jsem asi v 11 jeli domů busem..díky bohu..až ke škole. Pak jsem přišla domů, najedla jsem se, omyla si vlasy a přesně v 15:00 jsem zalehla do postele..probrala jsem se v 21:00 :D ...to jsem si udělala tašku apod a zase v 22:00 zalehla a spala až do sedmi do rána :D
No jo měla jsem opravdu dost.. :D
Pak se šlo normálně do školy...co mě hodně štve je stěhování se ze třídy do třídy..třeba ve čtvrtek: vylezeme do 3.patra, odtatud do 1., opět 3., 1., 2. a ještě jednou 3... :D No není tohle o nervy? :D
Ale jinak je to docela fajn...i když teď jsem si vzpomněla, že zítra píšeme z Ájiny..ještě to neumím a musím přepsat takových 60 slovíček do sešitu..heh..jo a ve čtvrtek píšeme z tý chemický tabylky prvků..dvojitý heh... :D
No nic, jinak třída je úplně úžasná a ohromně si rozumíme...
Teď to nejlepší...mám ve třídě holku, která je taky blázen do K-popu ... JÓÓÓÓ !!! :D
A jak se o tom pořád bavíme a pouštíme písničky, tak už jsme zblbly další 3 holky..jůů budou z nich taky faninky K-popu :D
No, taky už mám za sebou pár hodin tanečních..2 :D Už umíme blues a mazurku a začínáme čaču, polku a waltz...a už mám taky partnera na věneček...poslední, závěrečná hodina... a mám na něj taky šaty:
Koukejte, jsou krásný co? :D
svatební šaty PR0332
No jo, já vím :D
Tak to už je pravděpodobně vše...no kdyžtak si ještě vzpomenu.. :D
Och už vím..:D
Napadlo mě, že bych si mohla udělat vlastní klikací příběh..no uvidím..tešte se na to :D
Vaše Quesa
JYJ - A Song Without Name
Proboha, brečím znova prostě tohle téma mě vždycky dostane..a tahle písnička...prostě je tak nádherná, tak smutná, tak dojemná...napsal ji Yoochun o nich - TEXT
Vyvolává to ve mě jediný pocit:
Chci je zpátky !!! Ne JYJ !! Ne TVXQ !! Ale DBSK !!!
!!! DB5K !!!
Nebo...chci tak moc?....

Komentáře

  1. Ahoj, más mooooc krasne saty na tanecni...
    ja ted taky chodim na tanecni a saty na venecek taky hledam....
    moc by me zajimalo, kde sis je pujcila a za kolik... nebo jestli nemaji internetovou stranku... takovy saty hledam... dyztak mi napis na e-mail... moc diky a mas krasnou stranku

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)