Videjka..aneb moje další úchylka :D

Zdravím, pozemšťané :D :D :D
Předem chci upozornit na velmi často opakovaná slova: "zlatý, sladký, zlatíčka" :D
Posledních 5 dní jsem ty slova řekla tolikrát, že už prostě k někomu ve škole přijdu a to je hnedka "..zlatíčko..No, není to sladký?" ...a samozřejmě nezasvěcení lidé totálně nechápou...což znamená další důvod k smíchu :D
Takže proč že to vlastně píšu :D
Za poslední měsíc..jsem sehnala takový výběr pár videjek..dokonalých :D
Jop a ještě jsem zapomněla..teď ulítávám na SHINee ---No spíš na Taemíínkovi :D

No není sladkej ? ...:D *výbuch smíchu*
Fakt na něm ulítávám...přísně tajná informace...normálně si chci nechat ostříhat vlasy jako má on :D
Ale nikomu to neříkejte :D

Tákže bod prvý :D ..zlatíčka :D *padá pod stůl*

SHINee - Ayo Live
Tak tenhle koncert mě dostává :D ..začátek úplně dokonalej...to bych jenom označovala :D
1:53 no tak odteď už to znám skoro nazpaměť ...hlavní že se kluci baví :D
3:24 "Hej!" Hmm, co to? "Hej!" Jo ahá :D
4:05 ..už zase? :D
No jsou to zlatíčka...hlavně Tae...zádíčka :D
ODKAZ - pro jistotu ty videa pořád blbnou :D

SHINee -Ayo (Fast version)
A pak jsem našla ještě tohle :D Je to totálně šílený ale mě se to líbí :D
Nejšílenější na tom je, že i v tý rychlosti to stíhám zpívat :D

Taemin - My first kiss
Totálně nechápu jak ho k tomu donutili :D V komentech už plane diskuze jestli ho podaltili banánovým mlíkem nebo jestli prohrál sázku a tak :D
Ale to nic nemění na tom, že je tady komplet rozkošnej :D ...nj, to je ta K-pop degenerace mozku :D
Pořád ty jeho výrazy :D Chjo..k spapání :D ..A jak pořád stahuje tu sukni dolů :D :D
Prostě zlatíčko :D

Taemin dance to Lucifer- Star Golden Bell
Tady k spapání, ale rozhodně ne kvůli jeho roztomilosti....kdo někdy koukal na anime pochopí...nosebleed :D
Jo...a to jsem říkala, že se chci tenhle tanec naučit ? :D Už jsem na tom začala...už umím ty pohyby od 0:04 - 0:08 ..pak už to trochu nechytám...a navíc ještě chybí rychlost, ale pracuje se na tom :D

Mám tady ještě jednu verzi, ale prostě ji sem musím dát :D
Taemin dance to Lucifer - na pláži :D
0:10 roztomilý :D *pěst* a v sekundě je vážnej :D
0:30 Blbá čepice...mrcha :D
0:44 íí..za to tady zlatá čepička *íííí...sexííííí...nosebleed..padá ze židle ..(slintá)* :D :D

Taemin dancing Reggaeton SK
Jsem na to náhodou narazila a Tae tam vypadá ...roztomile? ...sexy? ..oboje v jednom ! :D
0:56 tuhle část mám ráda :D
1:22 ooh...ohromující :D
1:53 vražedný :D

MInho and Taemin dancing Salsa
Jenže pak jsem našla tohle a všechna Samba byla zapomenuta :D
0:19, 0:22 uhm :D *nosebleed* ...osazenstvu už asi začíná docházet, co že se to bude dít :D
0:32 *čelist zaduní o podlahu...výraz: "Jako?...co?...to?...HMM?!?" * :D
0:50 Taeho otočka ... nejsou slova :D
1:03 /póza ruce nahoře/ *nosebleed*
1:04 /BUM/ ... výraz: "Co to? ..Jak to? Kde? SUPÉÉÉR !!!" :D
Zlatý :D

SHINee Mistakes
Prostě jsem neodolala :D
0:38 ten ho přímo odhodil :D :D Pěkně zahučel :D
0:54, 1:08, 1:24 ..ta stage je přímo vražedná :D
2:06 T: K čemu mikrofon :D K: Zato já mám 2 :P :D :D
4:16 sexy otočka se zachycením čepky :D Na Taeho nikdo nemá :D Zlatíčko :D
5:12 snaha byla, ale tak tohle je šílený :D
5:41 "Nějak ticho ne? Nikdo nezpívá? Čí je to řádek? ..Sakra..můj" :D

Taemin sings Jonghyuns part
Je zlatej :D
Jak má radost že to dal dobře ...Tae je zlatíčko :D

Bod druhý a poslední:
Saranghae TAEMIN !!!

Komentáře

  1. Já japonsko, čínu a tyhle šikmovoký země moc nemusim - nechci ti ale nic brát.
    Videa jsou docela pěkný. A nestrachuj se - já pořád říkám "JÁ VÍM"..asi to bude tím, že cokoliv někdo řekne už vím PS: pěkný blog a pěkný desing, dělala si ho sama?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)