Jsem opět tu :D

No jo váš blázínek vám opět píše :D
Rozhodla jsem se k totálně sebevražednýmu kousku...
Jak skoro nikdo z vás neví.. :D nemohla jsem si pomoct :D ...tak v srpnu bude Kpop sraz, kam samozřejmě razím :D
Ale teď jsem se rozhodla, že se zúčastním contestu, nebo-li soutěže o nejlepší cover zpěvu a tance :D
Vím, jsem blázen :D
Můj zpěv :
Ááá, můj tanec...to bude něco :D
Takže to bude každopádně legrace :D
Normálně se nemůžu celý den dočkat..zvlášť když jsem se dnes dohodla se spolužačkou, že do toho jde taky :D
Jojo...ale jsem sebevrah i s tímhle se musím naučit min. 4 minuty tance a 2:30 zpěvu...tákže....to bude hustý :D
Tak jo...timhle asi zase končím :D
...Apropo...taky jste si všimli, jak moc používám tečky?!?...nějak si prostě nemůžu pomoct :D
Vaše Quesa

Komentáře

  1. Tak to mi nezbývá nic jiného, než ti popřát: Hodně štěstí. Ten tanec vypadá skvěle, ale já bych se bála, že by v mém neprofesionálním provedení vypadaly některé prvky směšně. (*Práskněme to na ni - doma u zrcadla se při tanci cítí dobře, talentovaně a prostě dokonale, ale kdyby se měla ukázat na veřejnosti...) Budu držet palce a přiznám se, že bych tě ráda viděla. Bude pak nějaké video? Pravděpodobně ne, zachováš anonymitu?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Popravdě..už jsem to odpískala...jsem měla asi záchvat naivity nebo nevím..do toho fakt nejdu
    Ale budu tancovat flashmob, kde bude asi jen 5-6 lidí, tak to ti bude muset stačit...z toho video bude a možná ho sem i dám...ale neřeknu která jsem :P

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)