Nechápu vás :D

Vážně ne :D
Nebyla jsem tady kolem 6 měsíců a pořád sem někdo chodí....no, řekněte..má to logiku? :D
Ale už hodněkrát jsem se snažila se zlepšit, ale to znáte škola, překlady...no výmluv mám dost :D
Každopádně se teď zase pokusím přidávat každý den...aspoň každý týden :D
Ještě pořád mám takovou nadšenou náladu, protože včera jsem se několik HODIN překládala s jednou novou Kpop písničkou a YT (YouTube) mi to prostě nechtělo vzít ....
...no tak jsem změnila "tvar" videa (avi na mp4), což jsem sice musela udělat, ale :D ...pak jsem v názvu videa měla jedno písmenko, plus jsem to dala jako neveřejné a nepřidala jsem žádný tagy a prošlo mi to :D
Tyjo, ani nepochopíte, jak nadšená jsem z toho byla :D
Jo...už se do toho blogování zase začínám dostávat..super :D
Tak zase někdy napíšu :)
Vaše Quesa

Komentáře

  1. Vždycky s blogováním můžeš začít... přeji ti hodně štěstí do nového startu.

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně! Jedna z těch, co to tady občas obhlédla, jsem byla já. Video jinak moooc pěkné. Závidím, že korejsky rozumíš.

    OdpovědětVymazat
  3. Na kvalitní blog se hold nezapomíná ... tam vždy někdo zajde. Taky jsem dřív překládal ... Tarju a Within Temptation, ale YT mi to taky nějak nebralo. Tak jsem se na to úplně vybodnul.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)